ANDA SEDANG MEMBACA

14

Karma sudah tiba

Abdul Sokernet Jumaat, Jun 18, 2010

Long Live Legend!!


Dua orang kerani Sokernet yang berdarah Irish ambil cuti emergency hari ni. Nak pergi tengok wayang sambil merewang di sekitar KLCC katanya. Memang betul punya cuti emergency!.

14 Ulasan:

afterc berkata...

1st

SocketWorld berkata...

France bungkus..

Cesc Luzeza berkata...

kehebatan perancis tenggelam disebabkan perpecahan dalaman pasukan ni...
selamanya la les blues...
mexico 2 : perancis 0


luzeza.blogspot.com

abeih berkata...

domenech perosak bola sepak france........

Jarr berkata...

kah kah kah....kata tukar tiub.

Kuwe berkata...

hahaha.

Lucius Maximus berkata...

Abdul, macam mana aku boleh tak tahu kita ada dua kerani berdarah Irish? Wanita ke? Nanti aku belanja diorang stout...

ayobkelubi berkata...

tu lah..tok dah kata..jgn main tipu..kan dah kena balasan..

Abdul Sokernet berkata...

Yes. Wanita dan blonde habis. Sorang jaga bahagian gaji, sorang lagi jaga bahagian klem.

Ayob..ayob..suka betul dia.

Aisya&Heelism berkata...

sumpahan eiffiel tower jadi-jadian.ekkeke.tumpang lalu sibuk2.

P.O.N.G berkata...

buat baik dibalas baik...
buat jahat dibalas jahat....
padan muka pakcik henry....
lain kali buat lagi...

p/s: Raymond Domenech kompom tak de keje pas world cup nnt...kepada pasukan yg 'tak de manager' lagi...sila ambil beliau...

Holden Caulfield berkata...

p.o.n.g:Laurent Blanc la ganti dia..dah conferm dah..

P.O.N.G berkata...

sirambut kerinting berjiwa kacau....sama je la nasib kalau gituu....

kabakoga berkata...

erk..
makan nasi berlaukkan ayam,
sodap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...