ANDA SEDANG MEMBACA

13

Clichy Escariot!



Goddeng!

Ini gambar Gael Clichy bulan lepas. Bermuran durja tiada senyuman penuh kemurungan



Ini gambar Gael Clichy semalam gembira dengan jersi ala ala Red Warrior beliau. Diharap saudara Pipiyapong bersabar in this very difficult times at the Emirates.


13 Ulasan:

Rudy ZAin berkata...

pergh kesian doe arsenal, sume nk blah ah wei.

THE ZUL berkata...

cash in brah!
second!

say- O berkata...

arsenal akan terus kekal dengan rebuild dan rebuild dan rebuild...

come on la wenger!!! takkan selamanya nak asuh budak2 kot?

alien berkata...

dia tak sehandal mana..

Diego Amani berkata...

Pipi hanya bersedih kalo Sagna yang blah.

rashideeshukri berkata...

ini sangat faker. memula aku ingatkan speculation je.

kalau semua nak blah ni, Arsenal nak pakai siapa? beli pun dua tiga kerat je.

cantona79 berkata...

its official guys! Gooners is Man City's feeder club..Man City? come on..ingat barca jer.

top_ace7 berkata...

Hoping that Nasri won't go to Citeh or his talent will be wasted because of surplus amount of midfield that they have. Nasri also signals that he wants to go to the club that winning trophies.

Please go to United! You're are the last puzzle that Fergie looking for.

kareem berkata...

Pipi boleh bunuh diri kalau Sagna blah...

keli berkata...

Macam biasa Wenger akan carik budak2 baru yang murah. The cheaper the wenger..kakakaka

Lion-O (Thundercats) berkata...

muka berparut ala2 mael lambung...

ijan de bunks berkata...

banyak buat sily mistake mamat ni, pipi tak nangis punya

Streetwizer berkata...

sesi penyingkiran negro secara halus wenger kata...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...