ANDA SEDANG MEMBACA

12

YA ALLAH POWERNYA

Nazri Isnin, Julai 18, 2011




sumber :





sumber: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3701210/Watch-outrageous-backheel-penalty-by-Awana-Dian-for-UAE-versus-Lebanon.html

12 Ulasan:

rashideeshukri berkata...

ya Allah, fessssssss!

zexter berkata...

ya Allah, bengapnye gol keeper nih

paWANgbuaya1 berkata...

ni dah banyak leading ke ape? memang bodoh r kalo tengah seri tapi mempertaruhkan mase depan kelab..

Mohd Haris berkata...

bangang

Nik Saiful Anuar berkata...

bape juta wei rasuah keeper nih?? hahaha

Streetwizer berkata...

ya Allah..gilernyerrr...

Cob Nobbler berkata...

YA ALLAHHH... ni tau main bola ke tak keeper ni

*translate*

keli berkata...

Kakakaka...macam ni pon ade ker. Ape punye musibat goalkeeper dier?

AzatLazat berkata...

power power

hantuLongkang berkata...

banyak bagus ini fulan lah...mahu kasi sedekah sama itu Lufnan, Lubnan tiada mau fulak lah...sudah kena 5-2, nafsu sudah fancit, 6-2 fun tada afa-afa lah...

esok pagi gusuk gigi trening fergi, jadi keefer numbur 10 lah...

aswadz berkata...

tp player tu xde semangat kesukanan la. memperkecilkan pihak lawan sampai amek penalti pun tunjuk buntut jek...

wan_jb84 berkata...

leading jauh bole la..cube tgh ketinggalan 1-0..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...