ANDA SEDANG MEMBACA

20

True King?

Abdul Sokernet Isnin, Januari 16, 2012 ,
Kalau dah tim bangang, letaklah Maradona time muda main sekalipun, kot mana pun jadi bangang jugak.


King Konon!



True Bangang!

20 Ulasan:

LS berkata...

hahahaha!

Hadi Jurimi berkata...

Astragfirullahalazim. Abdul2 taubat ler abdul oiii!!!

zulhilmi berkata...

perghh..panas..panas...artwork pipi dihina...kah3...

It4Ch1 berkata...

Abdul ni tau batu api je...

talkIZcheap! berkata...

pergh... pedih sial...


P(aul)/S(choles): WV aku ialah 'dingien', so suspect 'dingin' yang tulis ni, ye dok?? huhu... :p

atan berkata...

kah kah kah....!!

nwa berkata...

mampos kau pipi,mampos!kahkahkah

Muaz berkata...

lagi sekali abdul berborak

cantona79 berkata...

Jgn salah faham fal-sampah bolasepak profesor Wenger - "As long as we play beautiful football and the fans enjoy it, we'll win something in the end."

kelisa_samudera berkata...

karya agung dari abdul.

Maman berkata...

BAPAK AH! Ingat ada kartun sambungan Usop Sontorian... Hahaha.
Art habis ni..~ My God!!

Shafiq berkata...

Aku bersimpati dengan pipi sebenarnya. keh keh keh

keli berkata...

Kontol..

Ajiz Nasution berkata...

Transition plan ke transaction plan? Develop young talent utk dijual, bukan utk menang piala..

jaildecorate berkata...

heh heh he
brape juta harge lukisan nie?
keh keh kena konek cmtu jer...

rashideeshukri berkata...

konek setepek dekat muka. gila jahat. kah kah kah.

kareem berkata...

celaka. Artwork pipi berharga 4 juta dihina sebegitu rupa. Berdendam ke apa sesama pengulas nih. Kahkahkah...

flamez berkata...

Tergelak pulak aku tengok entri walaupun entah apa-apa. Macam mana tak tergelak sebab kepala konek dilukis meengikut bentuk kepala Henry yang botak. Nampak sesuai sangat. Damn can't stop laughing...hahahaha. So original.

Maman berkata...

Yeah, @flamez.. thought i agree with you.. Hahaha

ayobkelubi berkata...

hahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahhahahaha..harga lukisan ini diupkan jadi AMPAT POLOH JUTA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...