ANDA SEDANG MEMBACA

17

King Konek Dalam Kenangan

Abdul Sokernet Rabu, Mei 16, 2012



17 Ulasan:

Alif Amin Othman berkata...

Takde bende sedap dah la kita nak buat bahan Abdul.

'Ariff Ansaruddin berkata...

you are always be my konek

EQUILIBRIUM berkata...

dah agak dah. berita sedih. dippers akan menangis sebulan. ini semua salah evra.

L-gooner berkata...

konek mati pucuk....kakakakakaka

RABUN berkata...

abdul sekonek tanpa kenangan.....

LS berkata...

sandarkan pada kenangan ok.

talkIZcheap! berkata...

Pep nak masuk Liverpool weyh...

Jaga-jaga, tahun depan tahun Liverpool!

:p

hantuLongkang berkata...

oit abdul!..

kebencian anda sudah sampai tahap memualkan...apa yang anda dapat dengan memanggil orang dengan gelaran buruk?...sangat kebudakan umpama budak k-pop yang bangang ya rabbi(bak kata pepatah pipiyapong)

fuck off, abdul!!

KiMiE berkata...

#You Never Konek Alone~

cantona79 berkata...

The King temporarily cut his konek-tion with the club. You Now Walk Alone.

Thaqif Ismail berkata...

kemon kops. tunjjukkan solidariti anda bersama king konek.

Hidup hidup! hidup konek!

Mazhar berkata...

orang pahang panggil.. King punai

Mr.Peot berkata...

KEPUTUSAN PALING TEPAT YANG PERNAH LIVERPOLL BUAT...PASNI NAIK KAN PANGKAT DOWNING JADI BUDAK PEMUNGUT BOLA....SHAME ON YOU KOPITIAM...ehhhh silap kopities........

akubukanpemikirhebat berkata...

Yang kau gumbira sangat diorang pecat Kenny ni apasaL? Kau ada menang piala ke musim nih? Hampeh..

Badang berkata...

Kenapa panggil king konek?korang penah isap konek dia ke?

Badang berkata...

Ke apa korang panggil king konek?korang penah isap konek dia ke?

Badang berkata...

Yang korang panggil dia king konek tu nape?pernah rase konek dia ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...