ANDA SEDANG MEMBACA

10

Coppa Italia.

tikusmando Rabu, Januari 09, 2013 ,




Dalam kesibukan adik-adik Menyu dan adik-adik Liverpul mempersiapkan pasukan mereka untuk berlaga sesama sendiri hujung minggu nanti, mereka terlupa yg di Itali, pasukan abang-abang sudah siap untuk menghiburkan dunia bolasepak moden, awal pagi nanti. 2 pasukan ini merupakan nama besar dalam peradaban bolasepak Itali, dimana masing-masing memiliki kualiti dan kelas tersendiri. Juventus lebih 'abang' berbanding Milan, namun Milan tidaklah terlalu 'adik' di mata Juventus, untuk musim ini.






 "Betul aku ni nampak serupa abang-abang?".






"Pertahanan yg pawer adalah pertahanan yg mampu bertahan dengan hanya menggunakan sebelah mata dan berbekalkan rambut ekor kuda".






"Melepaskan gol adalah ibarat tercucuk hidung sendiri guna jari".





-Caption has been removed-.





"Tiada insan suci yg tidak mempunyai masa bangang, tiada insan bangang yg tidak mempunyai masa depan". 






"Tidak salah untuk meniru nenas". 







"Lets kick racism and terorrist out of football". 





"Referi yg adil adalah referi yg tahan bila dimaki oleh pemain yg berlengan besar sebelah".






"Kalau di tuiter, mereka gelar ini sebagai XOXO".






"Celake tak berbunyi!"












"Ahh pergilah mampus. Safee mana Safee?"
.











10 Ulasan:

kobetz berkata...

"Tiada insan suci yg tidak mempunyai masa bangang, tiada insan bangang yg tidak mempunyai masa depan"..

aku cam dgo ayat nie td kol 730 mlm camtu..
celaka ape>>>??

Badang berkata...

Bole la dr takde ape nak di baca..

Alke berkata...

tikus, ko teruskan entri serie A ni...terutama untuk team kuat macam Juventus. Team bngang macam MIlan ni ko kurangkan sket cerita.

sonik-malam berkata...

Ini bukan ulasan. Ini anjing main tampal tampal gambar.

Peter Hayes Jr. berkata...

bagi aku bagus gak skali2 ad post pasal serie a. mcm lucy dan post bundesliga. hahaha

talkIZcheap! berkata...

Mohon lebihkan post pasal Napoli...

king niko IX berkata...

pic last 2 y xleh blah...kah5

janxxx berkata...

aku suka entry ni..mcm gampang!!kah3..

Fairy tails berkata...

okeh idea dah ade
bykkan lagi ulasa serie A

Peter Hayes Jr. berkata...

Bykkan ulasan team juventus la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...