ANDA SEDANG MEMBACA

3

Review: Don't Mess With The Yobs Edisi The Yobs Kecewa Dengan Negeri Sembilan

petai kt Sabtu, Januari 19, 2013

Muka-muka suci para pejuang The Yobs

Hebatnya kebangkitan sebuah pasukan dalam mencari kemenangan bukannya datang dari ketinggalan jaringan gol. Tetapi datangnya dari sifat cool bermain bola secara separa kekuatan dengan mengunakan 10 pemain saja di atas padang menentang 11 pemain lawan dan bermain pula di gelanggang lawan.

Hanya dengan sifat cool dan tidak sombong serta memberikan pasukan lawan kemudahan yang secukupnya untuk menang adalah bukti kebaikan sebuah pasukan paling cool dalam Malaysia ini. The Yobs dengan prinsip suka memberi pengajaran dan memberi ilmu baru kepada pasukan-pasukan lawan seperti merasa sangat kecewa dengan lawan-lawan yang dihadapinya. Ilmu yang diberi tidak digunakan sebaiknya. Sebaliknya mensia-siakan pelajaran terbaik yang diberikan oleh The Yobs kepada mereka.

Kebaikan apa lagi yang perlu The Yobs berikan? Aku cuba mengajak kalian semua membayangkan seorang pemain gantian The Yobs melakukan jaringan dengan membiarkan pemain utama bersenang lenang supaya tidak menganggu konsentrasi pemain Negeri Sembilan untuk melancarkan serangan seterusnya menjaringkan gol.

Kalian bayangkan juga akibat terlalu bosan tiada jaringan yang dihasilkan pemain Negeri Sembilan membuatkan Azrai Khor melakukan tindakan drastik memasukan pemain gantian Failee Ghazli untuk mengajar Negeri Sembilan cara menjaringkan gol pada minit ke 90+3.

Memperlekehkan kebaikan yang diberikan The Yobs yang sengaja mendapatkan kad merah untuk membantu kelancaran pergerakan serangan Negeri Sembilan supaya dapat menjaringkan gol dan belajar dari The Yobs cara bermain bola sepak secara cool adalah tindakan kurang hajar dan ianya harus dibalas.

Terbukti bukan? Slogan Don't Mess With The Yobs telah meresap kedalam tubuh pemain The Yobs. Ingatan kepada semua pasukan. Jangan cari pasal dengan The Yobs. Bukan susah pun untuk kalian dengar amaran yang diberikan oleh The Yobs jika kalian tidak mahu mendapat susah seperti yang terjadi kepada Negeri Sembilan.

Dengan The Yobs senang saja, cuma kalian saja yang menjadikannya susah.

#.DMWTY

3 Ulasan:

Chaeir Shahir berkata...

Skor pakai lutut x

Yana berkata...

terbaek...!!!

Ahamad Hizam berkata...

seploh kali aku baca , baru aku paham maksud yg tersirat yob petai..
penuh dgn seni dan kebenaran nya. tabik nazi yob petai..//

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...