ANDA SEDANG MEMBACA

9

Bangla, Bangla, Bangla Power!

Accurecca Selasa, Mei 14, 2013

Selepas liga semi-pro ubah jadi liga pro, hampir 30 tahun pegang jawatan Presiden FAM, berbelas kali tukar format liga, taddddaaaaaaaaaaa! Ini hasilnya! Mohon bangga!




Jangan risau. Beri beta masa 30 tahun lagi untuk memperbetulkan keadaan ini. Mohon semua rakyat tabah. Beta tahu apa yang beta buat. I am a fighter.



Aaaaa? Ranking Malaysia? Peduli apa aku. Aku ada misi lebih penting nak jahanamkan AFF pulak lepas ni.



Dey, Sokernet! Engko jangan banyak bunyi. Aku tahu mana pemain bangang untuk main dengan skuad Malaysia.



Woof! Woof! Kalau kau hebat sangat, kau sendiri pergi main bola la. Asyik nak kritik je ~~ ayat tipikal anjing bolasepak Malaysia.



Beribu-ribu tahniah! Beribu-ribu tahniah!




R.I.P Malaysian football.







9 Ulasan:

Awang Joe berkata...

woof...wooof...selamanya FAM bana...!!

manggosteen berkata...

Padan la malaysia import bangla time undi hari tu..bangla lagi power rupanya..

Mohd Nasrul Mohd Hadzir berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
meismu berkata...

Sao tome e principe tu negara mana?haram tak penah dengar pun.jadah betul..

meismu berkata...

Sao tome e principe tu negara mana?haram tak penah dengar pun.jadah betul..

Madafakkka™ berkata...

patut la BN nk sgt bawak pengundi2 dari bangla. rupanya bukan saja pndai menyamar sbgai rakyat malaysia malah pndai bermain bolo.

freemalaysiakini berkata...

Saksikan bagaimana peristiwa 'BlackOut' dirancang, video ini dirakam oleh.....

>>>>>>> MediaRakyat.com <<<<<<<

freemalaysiakini berkata...

Saksikan bagaimana peristiwa 'BlackOut' dirancang, video ini dirakam oleh.....

>>>>>>> MediaRakyat.com <<<<<<<

Tedi berkata...

Kalau bagi Tedi main lagi bagus. Nape x bg legenda Malaysia pegang jawatan dlm FAM?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...