ANDA SEDANG MEMBACA

0

Bukan Senang Pilih Player - Alasan Serupa Setan

racYnc Sabtu, Julai 20, 2013
Kami berjaya rembat duit lagi! Horey!!

Ini cerita tahun ni punya cerita. Gua dapat berjumpa dengan seseorang yang memang dah lama gua nak jumpa. Jejaka berkulit hitam, tinggi dan kemas sweet sweet lebih kurang. Masa tu pun kebetulan sebab gua bermalam di hotel dan level floor yang sama dengan brader ni. Hotel belakang dataran besar Johor Bahru.

Peluang berbual yang sesingkat cuma tu gua gunakan cukup cukup. Gua bukan berbual pasal politeisme, bukan pasal pluralisme dunia dan jauh sekali pasal survival eksistensi sinematikal terhadap khalayak audiens di Malaysia. Bukan cerita itu saudara saudari. Terlalu bukan. Dia orang bola, jadi gua berbual pasal bola.


Pung pang pung pang.


Ayat last dia tu gua memang ingat.

"Sekarang susahlah. Bila kita dah pilih player tu, atas padang dia main tak sama pulak macam kita nak." rintih beliau.

Gua hanya tersenyum angguk sikit sikit, lepas tu gua pimpin tangan bini berjalan terus tak toleh belakang. Bak kata anak Muhyidin, 'senyum, tak perlu kata apa apa~~ '.

Brader tersebut lebih dikenali sebagai Dato' K Rajagobal.

0 Ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...