ANDA SEDANG MEMBACA

7

2nd early warning oleh team kami

the alpha... 'that' Khamis, Ogos 20, 2009
Mereka 1, kami 5.

Now wattahell.

Semasa awal permainan, kapten pasukan yang di dalam locker persalinan kami just panggil Cikgu Mat (sapa peminat tulen totenhem tahu cerita ni) telah bagi arahan kat semua player untuk relax dan bertenang kerana ada 2-3 pemain dah gelabah kerana reputasi pihak lawan. Cikgu Mat berjanji dia akan bawa perkara ini kepada empire yang bertugas.

Di pendekkan cerita, beberapa pemain kami tidak mendengar arahan cikgu mat terutama sekali jermain dafoe. 3 hatrick tak sengaja dia kasi, gol dari semua arah, kelam kabut team member. Ini trigger Cikgu Mat untuk do something. Tanpa lengah masa, dia jumpa empire dan bangkitkan 2 perkara ini yang saya rasa, perlu kita semua peminat bola ambil perhatian.

1. Why the hell panitia kejohanan bagi kami main against team apa nama ni, shull,,kuul,,hull city ni? I mean, does anyone know what team is this?

2. Ini kerana, dengan menentang team yang patutnya bertanding di kelas PJ tingkatan 3 Maktab Sultan Abu Bakar ini, maka suku kekuatan kami akan terdedah dan membolehkan team team lain yang agak layak bertanding menentang kami mula gerun. I mean, tak kesianker dengan team team lain? Arse anal contohnya, dengar kabar pemain pemain dia dah sibuk merayu kepada team manager untuk menukar groupie mereka yang sedia ada.

Wattahell anyway,

Since game dah start, nak tak nak, kami kena continue.

Palacios dan Robbie Keane. Dua mangkuk ini telah secara tak sengaja menyumbatkan gol sorang sebiji lantas mendedahkan lebih banyak what our team is made of, one secret yang kami seboleh bolehnya tak mahu dedahkan. Cikgu Mat yang tengah ushar awek pakai skirt oren (yang rupanya groupie Dafoe yang dia rahsiakan) pada sudut pukul 6 setengah dari tempat dia duduk dah tak boleh tahan lalu warning semua player, another one more I'll sell the person who score to Manchester United. I mean, there can't be any harsher punishment than this, can there?

Untuk cuba menutup apa yang dah pretty obvious terbongkar, kami berikan hool city peluang gol. Dari seratus, mereka cuma dapat score satu.

My gawd, what else can we say about them.

Anyway, since sedikit dari kekuatan sebenar kami dah diketahui, saya cuma nak kata, kami akan cuba untuk tidak score that much di the next game.

Player of the match: jermain Dafoe sebab baru kami tahu, rupanya groupie dia ada 7 dah termasuk yang cikgu mat ushar masa game tadi.


Exactly masa ni la Cikgu mat Ushar groupie jermaine Dafoe

7 Ulasan:

hanuman berkata...

wait and see...ekekekek...biasanya hangat2 taik lembu jer ni...ekekekek...xsabar nak tgk jadik cam man u..(oppsss i did it again....who care?)

saudagar gaRAM.. berkata...

berita ni yang paling gua tunggu pagi ni..
kalah berita menteri menteri dan berita gula tau..

buat gua rasa macam mau melayang je pegi studio hari ni..


tapi,baru 5..
kan?
tengok plak pasni berapa kita bleh pukul..agak2 lapan ok jugak..

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Macam setan...Tapi gua dengan Spurs tak berkira sangat walaupun rival london utara.

FIRZA berkata...

cam chilake.....

DD berkata...

go spurs! kasi maintain je...man u ngan liverpool dh out dh, hahaha

Tanpa Nama berkata...

korang ni kiranya kaum kerabat sebby sinki la ye.minggu ni giliran hangpa plak kena.west ham bersedia membalun korang...

zan berkata...

Tetiba musim ni kedengaran bunyi penyokong Spurs ek?
Musim lepas dorang kat mana? Sokong Nicol David main squash ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...