ANDA SEDANG MEMBACA

8

Pretiumque Et Causa Laboris

LuciusMaximus Khamis, Ogos 20, 2009

The prize is the cause of our labours.

Jersi Burnley untuk musim 2009/10 ini adalah replika jersi mereka 50 tahun yang lampau, bila Burnley memenangi takhta liga (masa itu Divisyen 1) pada musim 1959/60.

Aku yakin 100% mustahil Burnley boleh menang EPL musim ini. Tapi paling aku tak sangka Burnley boleh rilek-rilek kalahkan Manchester United sambil Michael Carrick rilek-rilek ter-miss penalti.

Aku dengar Jorji dengan Nazri MC hari ni?

8 Ulasan:

hanuman berkata...

1st..bukan MC lucius,diorang skang ni tgh nangis pekap muka dengan seluar dlm diorang skang ni...comfirm diorang xbrani nak ckp salm bola utk 2-3 ari ni...ekekeke....apa mcm awl2 lagi kantoi...setan ni lbh teruk dari pasukan budak2 meriam buluh ni..lbh truk dari pasukan perayu undi PRU ni..ekekeke

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Gua tunggu ni. Gua tunggu ucapan ringkas diorang. Keh keh keh...

Shank berkata...

ha ha ha .. kuda tua mmg hebat .. pengalaman slow and steady .. tapi sejarah juga telah mmbuktikn Kuda tua punca masalah the blues .. Vialli , ranieri and Mori.. lepas tu Scolari .. kena sack bukan sbb team x perform .. tapi kuda tua lacking atmosfera at locker room .. kuda tua suka wat perangai ..kuda muda merajuk ..managing human behaviour tugas berat menanti ancoletti in kaming games ..

Shank berkata...

oh yea .. stoke city menang smlm gua dengar 4 goal .. own goal pulak .. hahahaha

saudagar gaRAM.. berkata...

ni cepat ar update spurs dgn hull ni..
mana dia?

gua tak sabar nak kuar umah dengan muka bangga hari ni..

Ejoi berkata...

Aku tak nak cakap banyak :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAH!

Kalau pasukan kuda tua kalah (pasukan mamat pencen), ketawa aku ni meningkat sampai 3 kali ganda!

FIRZA berkata...

sekali target terbalik daaaa.....pueh hati aku....

Jorji berkata...

kene perleceh kat blog sokernet rasa lebih perit dari diblog sendiri...adus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...