ANDA SEDANG MEMBACA

9

Tak Kena Ban

Pipiyapong Abdillah Hamzah Rabu, September 16, 2009
"Haa mana ada i dive dive. Sekarang ni nak kira macam mana ni u all?" - Eduardo

9 Ulasan:

meyour berkata...

keunikan bolasepak yang kini boleh dinilai,dikaji 90 minit yang lepas telah memadam fenomena 'HAND GOD'maradona......

PENGADIL kayu,bute,tunggul.... DULU,KINI,SELAMANYA......

sepakmula berkata...

eduardo adalah fenomena terkini dimana2, xkisah la hangpa cap ayam ka,setan merah ka, mahupun btol arak smua nye menggelarkan "eduardo the DIVER"..
i loike..huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Tak kena ban, maksudnya tak salah la kan?!
Sebab dalam kes Drogba, dia kena ban sebab dia didapati bersalah mencarutkan pengadil masa semi final Champion League kan?

Tanpa Nama berkata...

kira cincai cincai halal je la pip.

-lair-

Tanpa Nama berkata...

"jgn bising2 la eduardo..kang org tau bapak belakon guling2 depan juri mintak rayuan..dah, abihkan nestum ko tu cepat" - bapak eduardo :D
*hantukaki*

izat123 berkata...

cibai.........
diver tetap diver

medihebat berkata...

Ronnie James Dio - The Real HOLY DIVER....

karim berkata...

cibai mendenye ko ni izat, org dh kaji dari aspek forensik dan sains video dah.Sampai 19 muka arsenal buat appeal.Ko yg tgk gune mata ko kt peti tv ko tuh nk tuduh die diver gak..mmg dasar anti bola la ko ni...

MuAd berkata...

alah! dive 2 pn satu seni bola gak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...