ANDA SEDANG MEMBACA

8

Liverpool 0

MDM FARAH FAIZURA Isnin, Oktober 05, 2009
Terperangkap di Sarawak.Sepatutnya semalam aku dah pulang,tetapi entah macam mana aku boleh terlepas flight. Kena bayar 200 lagi. Habis harapan aku nak tengok chelsea lawan Liverpool kat rumah Father in law aku. Ini petanda buruk.

Selepas tu aku rancang naktengok kat rumah sepupu kat Kucing,tetapi semuanya pakat guna parabola.Astro tak mainlah. Seinggalah aku dapat seorng sepupu yang layan astro.Masa aku nak gerak rumah dia,hujan lebat beb. Lebat tahap ribut Parma.Mesti Parma FC rasa bangga. Mana ada signal.Argghh.. Aku try check guna HP,biltak bayar lagi. Ni pun guna laptop sepupu yang rosak 'space' nya. terpaksa tekan macam nak gila.

Bangun pagi je,dengar radio,Liverpool kalah. Ok, takpa. Aku nak cakap, aku tak suka kalah,tetapi aku tetap sokong liverpool walaupun kalah. Nak review menarik, bacalah review kat laman rasmi BPL. Aku nak review, aku tak tengok, aku tengokpun mesti aku tak ada hati nak review sangat. Aku sambung tido balik pasaltak da mood.

Ya, aku kecewa, tetapi seorang pakcik datang kat aku dan cakap,"Aku tahu kau kecewa, tetapi ketahuilah, bukan kau sahaja yang kecewa. YNWA!"

"Hah!pakcik shanky!" kata aku lalu cuba memeluk pakcik shanky. Tetapi aku terasa pedih. Rupa2nya aku bermimpi. Aku terpeluk kucinggarang dan terus kena cakar.Memang tak da nasib.

Terima pakcik tua tu. Apapun tahniah Chelsea sebab berjaya kalahkan team hebat macam Liverpool.

8 Ulasan:

Dewajiwa berkata...

kem Liverpool kena setel hal dalaman kelab tu dulu baru bleh main dengan tenang. game kat luar padang pun patut dijaga

Ann Zickler berkata...

ala..biasa la tue kalah menang...
liverpool pon fight gak especially in first half..
lagipun maen kan dekat stanford bridge..

-Harap-harap chelsea menang lagi kat Anfield-
congrat liver.
Keep the blues flag flying high!!!

mizu_sama berkata...

season lepas korang bg 'double' kt kami...season ni izinkan kami 'double' korang yer? :P

siggplus berkata...

pakcik shanky dah mati dah..heh

FIRZA berkata...

budi bahasa amalan kita.......

kalah dengan Chelsea amalan Liferfoolll.....

medihebat berkata...

woiii...kucing garang...? baik ko bukak youtube and taip KUCING GARONG...layan woooo...

congrat to chelsea...
for liverpool...2nd match ada lagi...mungkin juga bulih berjumpa dalam UCL...apa ada hal...

-MsGoodNite- berkata...

Chelsea tak bagi chance langsung kat stamford bridge

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

"Apapun tahniah Chelsea sebab berjaya kalahkan team hebat macam Liverpool. "

- Statement paling lawak untuk minggu ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...