ANDA SEDANG MEMBACA

75

Liverpool apa adahal

MDM FARAH FAIZURA Isnin, April 26, 2010

Musim yang berserabut. Lebih berserabut berbanding musim menuai dan pesta keamatan. Lebih berserabut berbanding dari musim durian hingga musim rambutan, tak juga aku temukan. Eh, itu lagu Wali Band.

Liverpool dilihat tercekik. Kalau menang ke atas Chelsea, MU jadi juara ke-19. Kalau kalah pula, tak dapat nak pergi ke CL. Camno? Camno?

Lebih-lebih lagi malam tadi dah menang selesa kat atas Burnley. Aquaman main memang superb. Gerrard dah dapat balik magik dia. Lawan Chelsea, semua masih tertanya-tanya, nak kalah ke, nak menang?

Bagi penyokong yang baik, kita mesti nak menang. Apa kisah dengan nasib team lain. Kalau tak dapat ke CL tahun depan ataupun kalau MU jadik juara tahun ini, apa adahal. Musim depan kita ada Standard Charted. Pasti akan mengulangi zaman kegemilangan Crown paint. (Perhatikan kedua-duanya ada dua patah perkataan. Petanda nak menang lima piala lah tu). YNWA

Waktu ni aku takda dalam gambar.

75 Ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau seri boleh gi CL tak?

MOFASAD berkata...

hahahahaa

MOFASAD berkata...

liverpool!!!


YNWA!!!!

MOFASAD berkata...

rindu sama kau dingin!!


rindu sama entri liverpool!!!

MOFASAD berkata...

semoga liverpool dapat tempat ke 4..







amin...

Tanpa Nama berkata...

ceh, ingat nak kowtim dengan rafa suh bagi seri, kut kut masih layak untuk CL,

aku check table balik, kira, kira,

Liverpool kalau menang semua, bukan boleh amik no 4. sangat mustahil. mustahil.

nahi kabi nahi.

lebih baik kalah dengan chelsea aja yow!

pakkordi berkata...

Kalau MU menang EPL pun, kenapa? Setakat 19 kali tu takdak hal. Tahun depan, kita seri lah. Apa apa pun, Chelsex harus di terminisasikan.

2 sen gua.

Cob Nobbler berkata...

kalau gua penyokong liverpool yang hati waja dan kering la - gua bagi je MU menang.lepas tu kalaulah standard chartered dua patah perkataan boleh bawak luck - mungkin boleh kejar balik.

tu pun mungkin - sebab selagi tak ubah taktik yang maha membosankan tu - dapat bola terus passing striker disamping bola lambung tak sudah-sudah - impian liverpool nak menang premier league serupa macam impian aku nak memancut kat muka leah dizon.

apa lagi,tukar manager la!cari manager itali yang pakar dalam tactician.try angkat gianfranco zola.dia cuma xde luck je kat west ham - bajet rendah.harap2 owner baru ni pemurah.lagipun die pemegang season ticket chelsea - mesti die ada simpati dengan zola.

ayobkelubi berkata...

yelah..takpelah..nak buat macam mana.there is always next season...

long live LIVERPOOL!!!..

SocketWorld berkata...

pasti la nak menang.
pedulikan team lain.

Zola? x pe lah.. bg ganti Pak Alex jer..

(Standard Charted pun makin galak dia punya iklan.. -ke aku yg baru perasan? )

farwalis berkata...

aku harap...aku harap aaaaaaa....

MU kalah baki perlawanan semua.
biar chelsea juara EPL.

dan chelsea tewas di anfield.

dan aston city hostpur pun kalah.

dan semuanya jadi baik-baik saja pada aku.

dan tiba-tiba awek aku usha buat miskol..

ya, harapan aku sangat tinggi.

jamsarisabian berkata...

konon2 chelsea sgt lemah la nk mengharapkan ihsan liverpool untuk menang..hahaha..sgt raja lawak musim ke-4 kenyataan itu..haha..

chelsea mng ngn liv..rutin..peace no war..hehe..

Besi Karat berkata...

Tak kisah liverpool menang piala apa pun.
permainan liverpool membosankan.
lor.

talkIZcheap! berkata...

aku berharap yg Liverpool can win it for United, tp sebelom tido semalam aku terpikir, kalo United nak kena menang title ke-19 dan potong smua rekod, tp thanks to Liverpool?

lebih baik thanks for nothing!!

-i'd rather walk alone!-

Trekker berkata...

sokong liverpool..semoga Liverpool menang dgn chelsea!!!!! aku akan menahan diri drpd mengutuk kem liverpool sehingga awal musim depan kalau Liverpool menang dgn Chelsea.

p/s:aku tau..kalau man utd menang liga sbb chelsea kalah dgn liverpool, benda ni akan jd modal sehingga 7 keturunan.

GGMU.

BanDeLa berkata...

chelsex mng ngan liverpool...
kalah ngan wigan..
apa adahal kan...
kehkehkeh

LuciusMaximus berkata...

:)

Trekker berkata...

chelsea kalah dgn wigan sbb John Terry buat hal mcm biasa..

oni berkata...

dari awal season kite dah dok redha je kan. bantai ah!

Raiden berkata...

owh tersangat lah lawak konon2 Chelsea terpaksa mengaharap ehsan pihak Libepul..clap3..The Blues will beat u fair n square..lgipon ktorang tak harap penalti je semata2 nak menang, kehkeh..

Oh Me berkata...

Liverpool kalah ka Liverpool menang ka aku support Liverpool....

Wa sayang sama lo

FreeMen berkata...

through thick & thin. ;))

-YNWA.

aimantakkisah berkata...

takdak sebab sapa menang title dgn ehsan sapa2... they all play for themselves.

Manyoo tak kesah kalau tak menang EPL. aiman pun tak kisah. tp manyoo akan pastikan menang the remaining games. That's our job. It's chelsea to lose, if they bottle it, it's their fault...

Liverpool pun tak kesah manyoo dpt title ke 19, janji depa dpt pi europe tahun depan utk first class cup, slps menang 2nd class cup tahun ni.. depa pun tau, arsenal akan lawan mancity nanti, so why not keep on winning...

HafizChan berkata...

YNWA!
Liverpool, come on!

GGMU

dueng berkata...

aku mengharapkan Liverpool menang dengan Chelsea. sebab best kot menang. itu je. ManU menang 19th BPL/EPL, nasib la kan. sape suruh chelsea tak main game before this betul2, kalau tak takde la mengharapkan kena menang dengan Liverpool.

aku cuma harapkan Liverpool dapat top 4 dan dapat pergi UCL next year. Other than that, cerita tahun depan.

aku mengharapkan juga Gerrard keep the form utk game europe semi final nanti. huhu.

.Gory. berkata...

Aku seorang peminat setia Liverpool, sejak MU memerlukan Liverpool untuk menang liga. Jadi, YNWA Liverpool! Minggu ni MU will walk along with you, yeah!

GGGG baby baby baby baby, eyh, tersilap. GGMU!

aimantakkisah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
iampali berkata...

liverpool loser habis tahun ni.aku rasa dgn chelsea konpem kena titik mcm stoke.sgt brharap score 8-0.biar x qualify ucl.pdn muka.

the best team will win the league.

loser walks alone.

afterc berkata...

pesta keamatan=intensity festival? istilah yg betul adalah pesta kaamatan=harvest festival. tq

p/s: sekadar berkongsi kebenaran

adijaya berkata...

setuju 100% dengan afterc.

tak kisah la pengarang tersalah taip atau memang tak tau. orang sana sangat tak suka kalau tulis keamatan for kaamatan, sama macam serawak for sarawak.

dan rasanya game liverpool vs chelsea yg menentukan kejuaraan EPL tahun ni. juga game man city vs aston villa yg menentukan kedudukan ke-4 tahun ni. sebab liverpool memang tak dapat finish top 4, seriously. kalau man city seri atau kalah ngan villa, confirm spurs masuk champions league. just as simple as that.

rashaee berkata...

kalau liverpool menang..tak semestinya manU juara...try buh perkataan kalau tu kat manU plak....kalau manU kalah baki dua perlawanan nanti?...lu pikiaq laa sendiri.....jom bet...kalau chelsea menang...manU fan suma kena botak....dan sebaliknya...

tak suke setan berkata...

situasi begini memangpun boleh diumpamakan semacam
klau maen cs assignment x siap klau wat assignment x dpt men cs...dgn kate laen bak kate pepatah ditelan mati mak diluah terasa geli..pape pon kental je la liverpool.tggu next season je la nmpknye

Jarr berkata...

Dingin org sarawak, apa dahal? :)

iampali - chelsea liverpool 8-0??????
kah kah kah...buat lawak lucah ke apa?

Game lwn Chelsea harap main main betul, kalau main mcm lawan Burnley takde harapan nak menang..lawan Burnley aku boleh ckp kita bernasib baik jer..after first goal, dorang dah hilang punca dan down..kita cuma amik kesempatan time tuh.nak kata main superb, nope.

honestly, kalau nak menang Liverpool kena main mcm lwn man u kat OT dulu, 4-1.Kalau main gitu, konpem Chelsea takleh makan, dan aku rasa payah kot sebab skang takde striker.Kuyt pon injured, tapi tatau serius ke tak.

Tapi Liverpool, kau kalah ke, kau menang ke, org ckp kau mcm mcm ke, gua ttp berjalan dengan lu..Liverpool was made for me, I was made for Liverpool.

aishah aurelia berkata...

kalau saya tak silap, situasi liverpool-manu-chelsea ni dah penah terjadi tak lama dulu.
waktu pennant score 2nd goal lawan chelsea.
tapi lupa plak season bila.
tapi juga time tu tak la critical maut situasi cam sekarang.
masa tu mungkin ada remaining empat atau lima matches kot.
dan mungkin juga sokernet takde lagi, jadi tiadalah hangat jua.

jika sesiapa ada sumber pasal tu, boleh bangkitkan kejap.
ini bukan citer sejarah ke apa lancut.
ini untuk rekod je.

pandangan saya pula,
dengan berat hatinya saya merelakan kekalahan liverpool.
sebab kalau ikut logik akalnya pun, dengan skuad yang agak kucar-kacir dan lemah, tak boleh nak menggunung sangat harapan tu.
tapi itu mungkin bukan masalahnya.
pernah juga lauk pasukan terhebat tanpa torres-gerrard kan..

dan kalau dibiarkan ryan giggs mencium piala - maka akan berdentumlah salakan-salakan
'we create history' sampai 2020.
liverpudlians, adakah anda tegar untuk mendengar itu semua?

pakkordi berkata...

aishah areola, lu punya komen macam lirik lagu.

Raiden berkata...

aku dah tngok table, kalo Liv menang ngan Chelsea pon, peluang diorang nak dapat Top 4 still amat, amat tipis, copoi orang Perak kate..Kalau Spurs kalah sume game pon, benefit utama bukan kepada Liverpool, tetapi Man City dan Aston Villa..

Cube fikirkan, Liv menang ngan Chelsea, tapi still tak dapat Top 4, MU dapat title ke-19, sape yang paling rugi??

Kesimpulannya, relakanlah kekalahan korang kat tangan Chelsea nanti, justeru history korang still maintain the best in England..

History jela benda nak bangga fan Libepul season nie, kalo history pon dah kena cantas, apa adahal??

KTBFFH!!

Cesc Luzeza berkata...

manala arsenal..

-MsGoodNite- berkata...

aishah , merelakan kekalahan Liverpool sbb dh tak terkejar dh.

tapi tumpang kagum la dgn semangat juang the reds dan benitez..mengaku juga nak menang piala tahun ni terutamanya fans diaorg walaupun dah kena tinggal dibelakang..

Jarr berkata...

amboi amboi amboi raiden.... :D

aishah aurelia berkata...

kita kena juga realistik der..
matematik, matematik jugak..
bukan kita je nak main matematik.
pasukan lain pun nak main matematik gak.
jadik kita relakan je la pemergian mereka.

dah memang sah-sah liverpool sukar perit nak kejar UCL spot, so biarkan je la.
kang jangan sampai spot pun tak dapat, hati pulak sakit tengok rooney bertongkat amik piala. ala2 park ji sung masa patah kaki dulu.

jadi baik saja pergi kepada satu tujuan - jangan biarkan manure angkat piala.
bagaimana? pada next game ni.
bukan next, ahad ni. next europa.

hah ueropa! ada harapan lagi.
menang europa, dapat masuk UCL. betol ke?

aishah aurelia berkata...

pak kordi - lirik lagu apa jadahnya tu bang.. kan berterabur ayat tu.

Jarr berkata...

yes aishah..
realistically, spot utk UCL dah jauh dari pandangan.tak salah optimistic tapi kena rasional la kan..skang true concern is takmo Man U lift the cup..even tak main UCL next season, it is time for us to rebuild the team.
concentrate kat BPL for next season.

amacam?

aishah aurelia berkata...

yes jugak jarr.
hati kita sudah satu kali pedih bila mengenangkan UCL spot tu.
melihat manu angkat cup tu hanya akan seperti menyapu garam ke atas luka.
rasionalnya sekarang ialah - anda belum cukup liverpool sekiranya anda tidak berasa apa2 jikalau melihat manu menang. simple! begitu juga dengan manure.

let alone UCL, kita dah rasa.
let alone uefa, kita dah rasa. err europa belum lagi.
let alone uefa super cup, kita dah rasa.
mewakili sebahagian besar penyokong, saya rasa premier target sudah semestinya BPL.
dua dekad bukan masa yang pendek.
saya sendiri pun belum penah merasa walau lebih sedekad bersama mereka.

biarlah terlepas UCL, europa, eh carling cup tu memang kira buang je la, asalkan ada masa utk pengstrukturan semula demi BPL.
kita buka buku baru.
tapi kalau tak dapat travel across europe, memang hilang seri la benua itu.
umpama isi dah terkeluar dari kuku.
umpama aur sudah menjauh dari tebing.

kalau tak dapat main europe, adebayor pun taknak main dengan liverpool camni.

blitz berkata...

masing-masing cakap mengalahkan org yang duduk kat liverpool.. geli hati aku baca..

iampali berkata...

jarr-agak lucah lawak tu.maaf.target 8-0 mungkin terlampau tinggi.drogba juga dikhuatiri amik mc hari tu takut x capai target.ok la, 2-2.just nice :p

MDM FARAH FAIZURA berkata...

Pak Kordi

Aishah areola ke aurelia?

Lain macam je aku baca kat wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Areola

Jarr berkata...

iampali - leks bro, gua no hal..cool jer. :)
gua syak Salomon Kalou nak jadi resakse next week, ada cuak jugak ni.

Dingin - Areola ngan kelenjar mamari sama tak?wakakakakakakaka...terkujat jap aku tadi.

pakkordi berkata...

keh keh keh ...

Alke berkata...

Tak kisah lah liverpool nak menang ke nak kalah, Man Utd akan terus kejar. Kalau kalah, jadi pembakar semangat Pak Alex n co untuk menang 3 kali lagi next season. After 3 season, piala dah penuh dalam almari, seskali lepaskan kepada orang lain.

aimantakkisah berkata...

fans liverpool yg dah admit defeat sebelum lawan tak layak sokong team penuh sejarah macam liverpool... malu la kat kapten hgpa! ni ha baca!

MDM FARAH FAIZURA berkata...

gerrard dah sms aku semalam pasal tu.

blitz berkata...

macam aku ckp tadi.. penyokong liverpool kat sini pung pang ngalahkan player dan penduduk liverpool..

player liverpool mesti la nak cuba menang game tu.. kalau main nak kalah, baik kalah macam stoke itu hari..

r.k berkata...

masuk final europa dah cukup . boleh pegi playoff paling kurang . playoff pun ada home away so . tak payah piki league dah la ... konsentret dekat euro punye game ja .

Apapun , ghua harapkan LFC-CFC punye game sedap lah untuk ditengok . tak bosan macam ManU lepas tiada CR dan Rooney .

LFC best !

^^" KTBFFH .

talkIZcheap! berkata...

aku tak tahu mana lagi hina...

Liverpool menang dan Man Utd dpt piala Liga ke -19, atau Man Utd menang Liga kali ke-19 sebab pertolongan Liverpool?

tp, kalo ditakdirkan Liverpool menang, akan lagi hina la United kalo terlepas jgk Liga tu, huhu...

apa2 hal pon, season ni, kami dah had nothing to prove!!

-not arrogant, just better, LUHG- =))

Jarr berkata...

aiman - sapa yg admit kalah sebelum game ni?Anfield tu keramat Liverpool.No favours for Chelsea at Anfield.Kalah menang itu adat permainan, nama nak sengaja kalah tak mungkin.Itu bukan style liverpool.Layak tak layak seseorang fans tu utk support team dia bukan lu yg tentukan.

renung-renungkan :)

Oh Me berkata...

Up date lah oi...

adijaya berkata...

aimantakkisahpon berkata...

fans liverpool yg dah admit defeat sebelum lawan tak layak sokong team penuh sejarah macam liverpool... malu la kat kapten hgpa! ni ha baca!

saudara aiman, anda dah baca semua komen ke? atau anda sengaja main tulis ikut suka hati anda? rasanya takde fans liverpool yg admit defeat kat sini.

walaupun kejuaraan EPL akan ditentukan oleh liverpool, tapi takde rasanya fans liverpool yg nak kalah. diorang still kejar champions league next season, walaupun peluang cuma ada 1% liverpool, 99% spurs.

liverpool mesti la main nak menang vs chelsea, walaupun united akan ambil piala ke-19 dan meninggalkan liverpool dlm koleksi keseluruhan EPL. tahun depan mereka boleh buat 19 sama juga kan? (kalau arsenal tak menang epl tahun depan la)

*admin, minta entry champions league please..

aimantakkisah berkata...

adi: hg cuba baca aishah punya komen...

aimantakkisah berkata...

baca bagi paham, ka hg yg tak baca semua komen wahai adi oooii...

aimantakkisah berkata...

oh ya, comment aku 2010 April 28 16:42 tu aku tujukan utk jarr jugak... baca betui2 komen aishah aurelia:

ni aku quote comment aishah:
April 27, 10:22 "dengan berat hatinya saya merelakan kekalahan liverpool"

April 27, 11:32 "dah memang sah-sah liverpool sukar perit nak kejar UCL spot, so biarkan je la.

"...jadi baik saja pergi kepada satu tujuan - jangan biarkan manure angkat piala"

iampali berkata...

xde artikel lain ke. aku dah sangap dah ni pagi2 xleh buat kerja asik baca komen derang ni.hidup x ceria x bc sokernet.

ucl?

Raiden berkata...

takde preview CL ke?? Robben dah menanti nak jumpe sape nie kat Madrid...Sneijder ke Messi..

RABUN berkata...

tiba tiba penyokong setan merah jadi penyokong sejati Liverpool ha ha, ada agenda tersembunyi lah tu, korang tak yah cakap tentang nasib Liverpool la korang tak layak ha ha!

mereka yang main bola tu profesional jangan takut dorang main untuk menang, kalau kalah tu belakang kiralah dan padan ngan muka korang, kalau Liverpool menang pon korang ingat bleh menang percuma ngan sundaland ker?

pilantak korang la nak menang 19 kali pon

ada gerrad kesah!

http://rabunmerah.blogspot.com/

Raiden berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Raiden berkata...

sebagai professional, dah tentu diorang akan kata nak menang dalam mana2 match pon, tapi dalam hati, sape tahu?? mungkin Gerrard akan 'ter-assist' untuk Lampard menjaringkan gol kemenangan,interview lepas match Gerrard kata :

'oh, saya ingatkan latihan skuad England sebab Capello sedang memandang'

sekurang2nya terbukti la Frankie ngan Stevie leh berkerjasama atas padang, kan kan?? :D

r.k berkata...

lah , tak paham lagi ke ? peluang ke euro melalui liga dah takde . peluang ke euro melalui europa league je untuk liverpool . maka kene main betul-betul supaya sampai ke final . kalau final pun tak sampai , liga pun tak tekeja dah macam yang dikendong beciciran , yang dikejar takpek ! selamat berjuang ye LFC .

adijaya berkata...

kepada saudara aiman,
saya memohon jutaan kemaafan sekiranya saya ada tersalah komen. saya hanya pembaca baru di sini, mungkin ada beberapa frasa yg saya kurang faham.

tetapi saya ada juga terbaca komen aishah aurelia:

April 27, 10:22 "dengan berat hatinya saya merelakan kekalahan liverpool"
- saya mentafsirkan ini sebagai: aishah pasrah kalau ditakdirkan liverpool kalah vs chelsea. dan saya tidak menyangka kalau ini bermaksud: liverpool seharusnya mengalah dan membiarkan chelsea menang.

April 27, 11:32 "dah memang sah-sah liverpool sukar perit nak kejar UCL spot, so biarkan je la."
- saya mentafsirkan ini sebagai liverpool amat tidak berpeluang sama sekali nak kejar tempat ke-4. jadi aishah menyerahkan kpd takdir.
dan saya tidak menyangka kalau ini bermaksud: liverpool dah pasti tak dapat masuk champions league tahun depan, jadi bermainlah biasa-biasa vs chelsea dan biarkan chelsea menang.

"...jadi baik saja pergi kepada satu tujuan - jangan biarkan manure angkat piala"
kalau yg ini, saya mentafsirkan sebagai: tujuan utama liverpool adalah menghalang united untuk menjulang piala EPL. mungkin di sini aiman benar kerana tidak ada cara lain untuk merealisasikan hal tersebut, melainkan bermain untuk kalah kepada chelsea.

semoga dengan huraian tadi, dapatlah sedikit sebanyak menjernihkan kekeruhan yg terjadi.

kepada saudara aiman, saya sekali lagi menyusun 10 jari memohon maaf. semoga kita sama-sama menikmati hujung musim EPL yg mendebarkan.

sekian.

aimantakkisah berkata...

rileks la bro, janji liverpool main mantap, dan kasik menang dgn chelsea sudahh...

p/s: aku ok ja, aku tak emo macam sorang penulis sokernet yg sokong team kaler biru tu... (huahuaua bakar lagi!)

aimantakkisah berkata...

Perghhh, gila mantappp ending game Barca Inter tadi! sama kes dgn manyoo, rasakan bagaimana menang tetapi kalah!

talkIZcheap! berkata...

'oh, saya ingatkan latihan skuad England sebab Capello sedang memandang'


hahaha!! Raiden! You're the man!! :p

talkIZcheap! berkata...

teka-teki hari ini: apa yang dulu 6, kini tinggal satu? (tu pun kalau dapat la satu tu...)

*bitter fans aren't we?

aimantakkisah berkata...

talkizcheap!: aku rasa satu pun tak dapat, real buleh menang title la liga tahun ni...

mourinho is indeed the special one. mourinho dah buktikan tadi I am the special one sambil lari tengah padang tunjuk jari telunjuk -ONE!! I am just one, no one as special as me!

dia bakal pengganti sir Alex dah aku rasa...

Jarr berkata...

Aiman aku tak rasa Alex akan biarkan mana mana foreigner amik tempat dia kat OT..dia lagi prefer English utk replace dia.Itu dah mcm tradition, tapi apa pon mungkin berlaku.Maurinho pon berselera besar kalau buat comeback ke BPL.

Kekadang nak gak tgk Daglish jadi coach Liverpool balik. :D

komen aishah tu hari aku anggap komen liberal. :)
itu hak dia utk menyuarakan pendapat dia.As for me, kemenangan ttp jadi priority Liverpool, tak kiralah game apa sekali pun.Yes, aku takmo tgk Man U amik BPL, but at the sametime do you think you'll have an easy remaining games ahead?

Issue clubs doing favors to others tak timbul.No such thing unless they fix the match, which is happen indirectly without we realize it.Liverpool akan berjuang seperti biasa utk menang against Chelsea walaupun kalau dilihat atas paper, Liverpool without strike force dan Chelsea on form.Let's hope it will be a clean game and great match to watch. Siapa yg menang,siapa yg kalah itu adat permainan.

amacam?panjang plak wa membebel pagi pagi ni..:p

pakkordi berkata...

In Mourinho We Trust.

Just Muhammad berkata...

ckp lbey. brader gerrad dah insist nak men betul2 lew...

cuba pkir.. klu def manyoo season nie xde masalah injury agk2 la man yoo kat maner ek?... skang nie pulak struggle dgn forward (rooney injured, berbatov da jd berbaflop)

aku tahu chelsea pun ade masalah injury tp..
man yoo punyer injury lbey trok (semua defender injured) sampai carrick jd defender..tp totap dlm title race hehehe

next season aku lbey pasti man yoo pasti pgg epl hehehe

aku reject david villa. aku nak benzema..
benzema lbey muda.. hehehe
jgn dilupa man yoo new youngster.. javier hernandez..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...