ANDA SEDANG MEMBACA

24

Mahu Habis Sudah Liga

Jannah Jumaat, Mei 07, 2010 ,
Oh tidak! Adakah selama ini aku terlalu leka dengan kehidupan peribadi sehingga aku tidak sedar Liverpool FC sekarang berada di tangga ke 7?

                                                                                   Mahu lebih lagi pergi sini


Dan ini bermakna kami tidak layak ke Champions League pada season depan.

OMG!! OTK!! (Oh My God, Oh Tuhan Ku)

Minggu lepas beberapa rakan di dunia Twitter ku menunjukkan rasa amarah mereka apabila Liverpool gagal menyekat Chelsea untuk merampas takhta liga EPL.

Well boo hoo.

Dah kalah nak buat macam mana. Rasanya tiada satu team bola dalam dunia ini bermain untuk kalah. Bola itu bulat.

Jadi sempena EPL menuju penutupan tirai, saya Jannah dari Kem Liverpool ingin mengucapkan terima kasih pada semua pembaca blog Sokernet kerana tanpa anda semua, siapalah kami.

World Cup 2010. Sudah pilih negara angkat masing-masing? I sokong Spain. Sebab ada Torres. Nyet nyet.

24 Ulasan:

Obefiend Weiland berkata...

jannah........ kamu hampir dilamun bah bahhh.. persetankan liga. selamatkan harta kamu dulu!!

eleynashikin berkata...

hi kak jannah =D kecik btol dunia cyber ni.. kat sokernet juga bertemu ;)

eleynashikin berkata...

owh, btw, i go for coste d'ivoire!

for drogba of mine =)

Zinedine Zaiddin berkata...

Tapi hari tu liberfool mmg main untuk kalah la cik kak. Hehehe~

I sapot France..tp pas kes handball, lagi2 pulak zinedine zidane dah bersara...sokong tunisia la nampaknya~~

tuan director berkata...

bola itu sfera
world cup aku sokong negara ke 33

r.k berkata...

german lah . kurang-kurang pegi final !

fikiranlicin berkata...

gu sapot korea utara. hidup komunisma!

Cob Nobbler berkata...

gua support new zealand.sebab masa kecik gua minum susu fernleaf..100% new zealand..

RABUN berkata...

Aku pon nak menyibuk..dah bertahun tahun aku sokong England kali ni aku nak sokong team lain, pasal team England kali ni pondan belaka, ada sorang jer player dia, Injured terus gelabah macam orang mati bini, Podah!

phaz berkata...

sapot german...

kareem berkata...

Ni apahal kem liverpool tutup kedai awal nih...Adeiii..ade 1 game lagi beb..enjoy liga dulu...

Ape cite pasal world cup plak nih...Jannah ar ni...

meor-name-depan-ku berkata...

germany!!!!!!!!

hail fuhrer ballack!!!!

keli berkata...

aku sokng france!! lantaklah bola kne tgn pn.

Jimmy Stracqualursi berkata...

gua minat chile. ivan zamorano marcelo salas the deadly duo peh rindu sial tahun '98. pegi sekolah mata lebam baek nye.

Unknown berkata...

OTK..mula-mula bc td ingat OngTaiKim.huhu

S7Nizam berkata...

1st choice -> france!!!
2nd choice -> spain! yeha..

ChesterChaz berkata...

1st:forza azzuri(italy)
2nd La Albiceleste(argentina)

go! go! go!

odd berkata...

i spain sebab Cesc and Villa
gas-gas!

Jannah berkata...

Effster, tinggi bah rumah kami. Okay lagi ni.

E, junior maktab kan ni? How's teaching life?

Kawan-kawan, it's World Cup! How can we not be excited!

fAtaH berkata...

gua pilih England.
ada rudeboy...

talkIZcheap! berkata...

yes Jannah!! It's world cup, how can we ain't excited :D

dah demam lama dah... sapot South Korea la, Asian team, hehehe...

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

nederland>>oranje

go robben, go sneijder...

dua2 jadi lawan kat final CL...
pastu dua2 julang world cup nanti...

BuLiBaKaLaUkAu berkata...

1st spain
2nd da oranje
3rd france
england?? mcm welkap sblm2 ni lah.. publisiti je lbh.. dgn WAGS g seksi meksi.. sudahnye ke laut..

eleynashikin berkata...

hai kak jannah! yup cohort 3.. will be graduating this september.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...