ANDA SEDANG MEMBACA

6

DARI ABE KEPADA SEMUA PEMINAT ENGLAND



"Peminat Jerman no.1 kirim salam,"

Kata lelaki di atas ketika saya menonton Jerman vs Inggris di Rasta Bar, Yogyakarta tadi.,

Saya cuma angguk-annguk sambil lelaki gambar di atas memesan sebotol lagi Bali Hai.

6 Ulasan:

iKHwAn berkata...

DAH MCM BLOG GAY DAH AKU TGK SOKERNET NI.. GAMBAR LAKI BOGEL JE KUAR..

Sang Karipap berkata...

Mula-mula gambar aweks model2...pastu model jantan pulak..hahaha

Pet Shop Boys berkata...

Karipap Cinta tu best ah...saya suka watak Rambai.

adijaya berkata...

betul ke kau kat jogjakarta nazri? lepak kat mana?

abeih berkata...

ABEIH tak setuju gambar2 gini...

talkIZcheap! berkata...

dulu kita disogok gmbar2 model pompuan yg seksi, rupanya ada mesej tersembunyi di dalamnya... ianya untuk kita menerima konsep gmbar2 seksi awek, dan seterusnya pengarang sokernet mula menunjukkan citarasa sebenar mereka dgn mengepos gmbar2 seperti di atas... heh heh...

p/s: ingat letak label lisa surihani tu, bleh deflect kitorg punya attention yg selera kau mmg lain macam ke, Nazri?? :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...