ANDA SEDANG MEMBACA

12

Kekalahan Bergaya!

Lucius Maximus Sabtu, Jun 19, 2010
Eksperimen pasukan Jerman semalam secara keseluruhannya memberikan petunjuk yang positif. Sebab dalam Piala Dunia ini kita kena bersedia untuk sebarang kemungkinan. Bayangkan dalam pusingan kalah mati nanti kena bermain dengan 10 orang? Sekurang-kurangnya Jerman sudah ada pengalaman di situ.

Ramalan aku semalam juga adalah tepat. Jerman melakukan 15 cubaan gol, mendapat 7 tendangan sudut dan dilayangkan 3 kad kuning. 15+7+3 semuanya 25. Serbia pula tidak mendapat sebarang kad merah maka ianya dikira 0. 25-0.

Perlawanan seterusnya ialah menentang Ghana. Rasanya skuad Jerman tidak ada sebarang masalah untuk menang dan seterusnya menjuarai Piala Dunia.

Kita minum dulu!



12 Ulasan:

Kuwe berkata...

germany masih mampu attack walaupun 10. tapi damn, podolski banyak bazir peluang sial.

Holden Caulfield berkata...

lucy,ni awek oktoberfest mana nko sapu ni?hahaha!

P.O.N.G berkata...

ari ni je dah 70 kali aku baca entri nih....(erk...tgk pic...)aku jadi gelas tu pun jadi la....

Bert berkata...

jgn tertipu, ini awek Jovanovic nih..

Raiden berkata...

kembar ke?? Damn!! 3 some..

yuu donaghue berkata...

ko punyi teori 25-0 x adil lgsung!!!

julu berkata...

pong.. aku jadi gelas satu lg..
kite kawan k..

kareem berkata...

ade ke ajak pembace sokernet minum arak...xdak moral betul la...mcm kerajaan 1judi 1bola..

Lucius Maximus berkata...

Gua tak ajak minum arak, gua ajak minum beer. Take beer!

Mzk berkata...

bro lucy,
aq mmg peminat entri2 lu, sbab lu tulis mmg best..
tp aq harap lu dapat kurangkan la gambar2 camni..
krn kebanyakan dari pembaca sokernet ialah mereka yg takut kemurkaan Tuhan..

Jarr berkata...

blog satira...bersantai.Kalau rasa offense, saya mohon maaf bagi pihak Lucius.ecehh..

jap jap, Klose lain kali tackle la pakai kepala, dia kan kepala je yg berbisa dari kaki.

meen berkata...

lagi best tgk ref smlm main, trsadung je xyh la nk tiup2, kalo x tiup bangkit sndiri je, da tiup mule la nk golek2 ats padang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...