ANDA SEDANG MEMBACA

10

Kill The Gooks! Kill Em All!


Padan muka kau Korea, mata sepet pemakan anjing. Datang negeri orang nak berlagak macam sial.

Aku tabik pada maestro Oscar Tabarez, otai Diego Forlan dan tidak lupa Luis Suarez yang nampak gayanya macam ada peluang cerah berhijrah dari Ajax lepas Piala Dunia ini.

Lepas wasit perlawanan meniup peluit, dengan pantas aku SMS Encik Choo Joong Yae:

"Padan muka lu, Korea kalah! Gua dah buat repot polis, gua nak kelim insuran lu. Si-yu-in-kot setan!"

Aku yakin dia tak paham.

Encik Choo Joong Yae adalah barua yang hentam kereta aku semalam dengan van Kia Pregio dia. Elok sangat, pemandu Korea kenderaan pun Korea.

Macam mana aku tak anti Korea tiba-tiba!

10 Ulasan:

tuan director berkata...

sassy girl chung yang keciwi
aku nak ghana menang dgn negara neraka tu

meor-name-depan-ku berkata...

"Karma Is a Funny Thing" Earl said...

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zinedine Zaiddin berkata...

Macam bangs*t je entri..racist nak mampus..hahahahhaaha

mart gee berkata...

wakil asia weh.releks aa

MDM FARAH FAIZURA berkata...

betul ke makan anjing? yang aku nampak hari tu mereka makan octupus hidaup2.

jaya jr berkata...

entri ni x mendapat sambutan sebab di buat org asia yg x menyokong asia

talkIZcheap! berkata...

Korea patut beli Hassan Sani jadik striker...

aranhellstorm berkata...

owh..no wonder..muahahaha

kareem berkata...

emo gile lu lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...