ANDA SEDANG MEMBACA

62

T Shirt Sokernet

Abdul Sokernet Khamis, Julai 22, 2010
UPDATE Lagi!

1. Tempahan di kedai akan di buat pada minggu terakhir July (minggu depan la tu..).

2. Sokernet terpaksa memendekkan tarikh bayaran dari 30hb kepada 27hb. Gaji masuk 25th, jangan cuba bagi alasan!. Jadi cepat cepat la tempah dan bayar.

3. Isu saiz, yang ada S,M,L dan XL. Lelaki perempuan sama saja. Samada sizing menurut sistem Amerika ataupun British, gua tatau. Kedai tu kedai Cina, makwe jaga kaunter dia lawa dan menurut pipiyapong sesuai diajak keluar. Itu saja maklumat yang ada pada kami sekarang. Ada sorang mintak saix XXXL, perghh..Sokernet kena mesyuarat balik.

4.Baju dapat bila?, rasa rasa dalam Ogos proses penghantaran akan bermula. Sedap sedap puasa tu dapat la baju. Boleh buat baju raya ye tak?.

***
UPDATE:
1. Jika ada concern (ie size, bayar bila..bla bla.), sila nyatakan secara rasmi melalui emel. Sokernet akan layan satu persatu.

2. Baju ni belum buat lagi, Sokernet akan tempah berdasarkan order sahaja. Boleh bayar sebelum 30hb no hal.

Ok sekarang kita repeat balik hal tshirt ni.

Bulan berapa entah gua ada up satu entry cerita pasal tshirt. Ada juga kutu kutu berebut buat order. Tapi gua terpaksa berdiam diri sebab ketua yang incharge sektor Tshirt ni lebih gemar menghabiskan masa di Kuala Lipis dari mengendalikan urusan perniagaan Sokernet Inc di Kuala Lumpur.

Gua ingat kalau berterusan meniaga macam ni memang boleh bikin amarah pada pemegang saham yang lain. Mujur brader berkenaan terbuka pintu hati untuk pulang ke pangkal Sokernet dikala tugasnya hampir diberhentikan.

Kembali dengan semangat membara bersama sebiji design tshirt Sokernet yang rare, operasi menerima order tshirt kini dibuka kembali secara rasmi dan serius. Pengorder pengorder yang dulu telah mengorder, lu orang dinasihatkan untuk membuat repeat order secepat mungkin. Kepada brader brader yang hari tu bertangguh nak order sampai jadi terlupa, jangan terus menerus lupa. Sokernet bagi lagi sekali peluang keemasan kepada lu orang untuk order tshirt yang rare ni.

Maklumat tempahan seperti di bawah:

Emelkan nama, alamat, saiz dan jumlah baju ke sokernetmail@gmail.com dengan tajuk 'Tshirt Sokernet'.

Harga tshirt = RM30 sehelai termasuk pos.

Bank in kan RM30 ke:

158088171683 - Maybank, atas nama Firdaus Bin Ahmad

Attachkan sekali slip pembayaran.

Order akan dibuka mulai sekarang dan berakhir pada 22 haribulan Julai 2010.

Gua tengok follower Sokernet dah lebih 600 orang, itu belum campur yang selalu komen tapi tak follow, yang baca saja tapi tak follow dan tak komen pun boleh tahan ramai.

Jadi gua beranggapan, molek sangat kalau kita semua di Sokernet Inc ni masing masing ada seketul tshirt seperti gambar di atas.

Baru la true brotherhood!

Kalau pakai bawak jalan jalan pergi KLCC konfem makwe pandang gua tak tipu.

*Perhatian kepada semua pengulas,
Entry ni akan berada di puncak sampai 22 haribulan Julai.

62 Ulasan:

r.k berkata...

design tak true lah . macamana ?

Zo Ahmad berkata...

beli byk dpt diskaun x?

mie berkata...

maybank2u bleh kan...?? gua e-mel ke sokernet bukti tu nnt...

tuan director berkata...

ya terus maju sokernet

arul_daniel_shah berkata...

IKLAN2..
http://aruldaniel.blogspot.com/2010/07/jersey-epl-for-sale.html

farwalis berkata...

bro. saiz ukuran tshirt sama macam futsal sokernet ritu ea?

Tanpa Nama berkata...

eh gua ingat nak angkat dengan pipi jer laa.. pasal gua pun Lipisan.

err jadi baju tu boleh tolak duit pos tak??
JADI rm20 ker, rm15 ker??

julu berkata...

aku tny seyes ni.. leh pos kat Medan,indonesia x??

Abdul Sokernet berkata...

r.k : Lu nak true macam mana?, letak gambar Shahir?

wan perlis : Terima kasih dan jgn lupa beli.

frwls : Rasanya sama.

adek : ada 3 juta lagi Lipisan, tapi depa beli ikut jalan yang lurus.

julu : boleh, tapi kos pos lebih sikit la.

Amir Hamzah berkata...

Tanpa berlengah aku order dah~~

x berkata...

abdul,ada saiz tak?
gua berminat nih..

Abdul Sokernet berkata...

lu cakap je nk sais apa, sokernet cuba tunaikan.

mfh berkata...

sebelum 22 julai gua buat payment..

scha_10 berkata...

saiz plg kecik? i'm a girl.. ;)

kareem berkata...

memang background kaler hitam ke?belakang baju xde design apa2 ke?dan agak2 bile boleh dapat?

Jarr berkata...

aku nak rekues letak gambar pengulas...caj lebeh tak kisah.TQ

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

scha_10,
abang akan usaha buatkan saiz perempuan. Nak yang ketat ke besar?

r.k berkata...

haha , oke2 dah true dah !
/pipi , lu pakai saiz apa ? ghua nak oder .

Abdul Sokernet berkata...

kehkehkeh..

Faking la abang pipi ni,

laju je kalau makwe..yang jantan kasi gua hendel.

Ini diskriminasi,

Ciss!!

rafillet-o-fish berkata...

saiz cane bro? bg la pic siap ukuran skali..kang ak order korg bg saiz XXL mmg ak gantung kt dinding umh je

Fikri Misti berkata...

Bro, saiz raksasa dalam 5XL xde ke?

-Pembeli Serius-

ayobkelubi berkata...

pipi : lu poyo

scha_10 berkata...

hahaha...ape la korang ni :p

saiz s..cm jersi pmpuan nye..tau kn..jersi pmpuan kn ada shape ckit..hehehe...ade ke??

Selamber Rock berkata...

saiz s ade tak?

Unknown berkata...

bagi smp 30hb xlh ke? 22 elaun blom masuk.

mfh berkata...

betul jugak tu.. apa kata kasi sampai akhir bulan.. kasi gaji masuk..

jumari jipan berkata...

kalau x muat boleh tukar balik x ?

suraya berkata...

nak gak..maybnk2u la ek...tp cmne nk attaxch bukti?

size ni ikot amerixcan size ker?

Pet Shop Boys berkata...

Firdaus bin AHmad tu sape?

mfh berkata...

firdaus ahmad tu la abdul sokernet..

Aslina berkata...

aduhh... terpaksa bersabar nih... loan blom masuk bai... teringin jugak nak beli...

tapi gua nak tanye saiz nih... ikut saiz mana ni???

gua punya saiz selalu dok beli t-shirt M atau S...

cuma gua takmau ada shape macam pompuan2, ye, walaupun gua pompuan... =)

-MsGoodNite- berkata...

en. abdul sokernet : buleh tak nk request t-shirt tu kaler putih??? yg lain dh superb!

iftitah berkata...

1. buat kaler putih.
2. buat body hugging.
3. buat wet tshirt contest.

p/s: nombor satu tu aku beli seryes.. yang lain tu nak buat boleh juga.

BigMek berkata...

design xberapa ngam la.cuba bagi 2,3 design.baru boleh memilih.

Azizan berkata...

bank lain takde ke aku duduk jauh dari bandar la susah nak keluar. bank islam ke? bsn ke?

blitz berkata...

adeh korang ni..

dh design itu je yang ada.. order je kalau nak.. tanak sudah.. ni nak warna putih la, nak warna merah la, nak design lain la, diorang dh buat tshirt tu pun dh cukup bagus utk peminat sokernet..

online banking kan ada.. duk dlm hutan pun kalau ada online banking bank mana2 pun bole bayar..

pastu print screen, paste dlm paint, save as .jpg, email ke sokernet.. tu dh kira bukti pembelian la tu..

r.k berkata...

haha blitz , boleh jadi pegawai operasi ni .

mfh berkata...

fantasy league dh kembali.. sokernet bila nak buat league?

Azizan berkata...

masalah nyer blitz aku takde akaun maybank macam mana nak wat online banking sebab tu aku tanya bank lain sebab tu je akaun bank yg aku ada dan bleh wat online banking.

lagi pon memang aku duk dekat hutan pun. hehehe....

blitz berkata...

kalau leh buat online banking pakai bank lain pun still boleh transfer ke maybank kan?

suraya berkata...

hahaha...ako nk tau size jek nie, da kompem nk beli..tp tlg la bgtau size, takot da beli xmuat..xpon terbesor..american size or size tshrt biase

FreeMen berkata...

extend sampai hujung bulan la bro dateline tuh. wa nak rembat jugak.

mukashams berkata...

err nak tanya..

email reply kompom tlh terima tempahan memang xde ke lepas kita emailkan butiran tempahan ngan resit kat sokernetmail?

kareem berkata...

jdepp, xde..ingat dorang rajin ke nak reply sampai beratus emel..Nak post seminggu sekali ni pun susah...kekekekeke

suraya berkata...

sy da emel..de 4 elai baju okess...xsbor nk dapat.wawawa

adijaya berkata...

saya sokong kareem. :)

Ocen berkata...

KABARE
nak spesifikasi saiz baju plisss
xnak tersalah bli

aku da emel...but,xde reply...:(

Jarr berkata...

aku gaji 30 la weihh...nak tempah satu utk aku satu utk Mem...

Ajeossi berkata...

da order satu..
gua pgg kata2 "konfem makwe pandang"...

julu berkata...

aiseh..cmno ni..
aku nak tp xtaw cmno nak bank in..
kat medan xde maybank..
online banking xdak..

Oh Me berkata...

Sape yg support Yahudi dapat diskaun 25%...kan?

speedrider berkata...

celaka, sapa mamat yang order XXXL tu?
har har harrrrrrrrr

deus X machina berkata...

hai scha_10...asl plz?

fariz izwan berkata...

Asyik update baju ja,jangan lupa update league fantasy sokernet.Aku dah sangap gary cahill ni.

adijaya berkata...

bro farizizwan, dijemput ke liga sokernet.
code to join this league: 158892-46098

fariz izwan berkata...

Cantek adijaya.Hang memang victoria concordia crescit.

kareem berkata...

oh me...yg tu gua rase holden leh try request...haha

Oh Me berkata...

haha Kareem....suka sangat mengusik Holden :P

adijaya berkata...

kepada semua peminat arsenal di luar sana,

maybe season ni, at least satu piala akan datang ke emirates. persie dah pakai no.10 dan vela no.11, menunggu siapa antara chamakh/bendtner yg ambik no.9.

no.6 pula yg vacant selama setahun akan jadi jantung pertahanan bersama no.5, dan seandainya no.4 tetap berada ditempatnya, peratusan utk challenging the EPL title sangatlah tinggi.

masih berharap no.1 dipakai oleh org australia.

once gunner, forever gunner. 2010/11 is our year.

Aslina berkata...

ini la gua mental ni...

loan ptptpu gua belum masuk la bai...


aaaa~~!!! tekanan!! tekanan!!!

FreeMen berkata...

aku dah email. sila tolong check email. thanx.

mr dimaz berkata...

adijaya ak da join ko pnye league..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...