ANDA SEDANG MEMBACA

17

World Cup 2010 : ESPANA

Jannah Isnin, Julai 12, 2010
Screen shot from Fifa.com


Torres masuk after the full 90 minutes. Fabregas pun sempat la merasa main kat Final World Cup.

Cesc Magnifique.

Midfielder Barcelona, Andres Iniesta menjaringkan gol kemenangan pada masa tambahan 116'. Beliau diberikan Man of the Match oleh beer America.

Siapa perasan apa yang tulis kat baju dia tu?

Sempat Belanda kena kad kuning pada masa tambahan. Tapi untuk mereka bertahan menyerap asakan Spanish Matadores ini saya rasa mari kita beri tepukan juga untuk team Oranje ini.

Sekejap tengah sebok mengGoogle gambar Spain pegang World Cup.

Still searching...

Apple key+shift+4 dari fifa.com.


Wow happy sekals Presiden Fifa.

Baju siap letak bintang sebiji sudah.

Dengan ini kem Spain melabuhkan tirai dengan ucapan, semoga the next World Cup Spain menang lagi. Sekian. Tak sabar menunggu ulasan penuh imej dan gaya dari pengulas Sokernet yang lain.

P/s Abang seksi ni referee rupanya. Itu pasal the sexier team won. Har har har.

Howard Webb. Aww.

17 Ulasan:

farez berkata...

kt baju iniesta tu xsilap aku aku tulis sumtim n yg aku sedar ade name jarque, danial jarque kapten kelab espanyol yang mati sbb serangan jantung tu.

Jannah berkata...

Hey thanks Farez :)

Hanis berkata...

yep..tribute to jarque
http://www.metro.co.uk/sport/football/834799-andreas-iniestas-world-cup-final-t-shirt-is-tribute-to-dani-jarque

meor-name-depan-ku berkata...

England dah ade geng..... lepas ni boleh jalan pegang tangan.

Lepas ni euro 2012 dan World Cup 2014...
Make sure masih ade Spain dan Holland..

a little less conversation berkata...

"Dani Jarque siempre con nosotros"

di translate kan dlm malay = dani jarque sentiasa bersama kami

(sumber dr yahoo)

kareem berkata...

Tahniah....bangga gua bile fabregas masuk...siap assist lagi...

Cob Nobbler berkata...

tu mamat confident mesti ada setakat cramp last minute lepas main 10 minit apa barang?

menumpang glamer..kah kah kah!

Jarr berkata...

hahaha mamat tu dia tka fit..nampak gayanya aku tak nampakla lagi awal season dia ngan team kesayangan hamba..injury prone betul..

kareem berkata...

Haha..gua paling suke mase last torres dok terbaring tu..Takdak sapa hirau dia..Hahaha

FreeMen berkata...

fernando torres is another superstar yg flop but still masuk final n yet won a medal. haha. wayne rooney who? lionel messi who? ronaldo who? hahaha. suck it!.

-MsGoodNite- berkata...

gua x suka ineista!

Pet Shop Boys berkata...

Samalah kita Azura...

adinda anna liyana berkata...

viva la rojas!

-yana alonso-

adinda anna liyana berkata...

aku panas hati gak dada bf aku kena tendang...aih..nasib spain mng.

Jiraya berkata...

aku nak bunuh paul.....

pakkordi berkata...

Team hoki Holland memang juara.

Pet Shop Boys berkata...

Padan muka Alonso kena tendang dada....sape suruh tinggalkan Liverpool :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...