ANDA SEDANG MEMBACA

17

Salam Ramadhan al Mubarak Dari Kem Chelsea

Lucius Maximus Jumaat, Ogos 13, 2010

EPL bermula esok ketika di dalam bulan Ramadhan. Syaitan seperti biasa akan dirantai. Jelas terbukti siapa yang bakal menjuarai EPL musim 2010-11.

17 Ulasan:

SFB berkata...

ahaaa... setan dh xde dlm gambar... bleh pakai jersi Man Utd.. haha

wanbu berkata...

tgk ekor dia dah tau...
MU terus mencanak menang jerk.. hehe

Nerzhul berkata...

haaha babai red devil.

talkIZcheap! berkata...

setan dah pose sebulan, kalo takleh leading Man Utd jugak, mmg takleh cakap apa r...

Pet Shop Boys berkata...

Kesian Rooney asyik kena booo je bila dapat bola...

yang boo tu bukan saja fan Chelsea ok.

lol.

From hero to zero....

ah harap Gerrard jugak score untuk England. :D

.Gory. berkata...

Hahaha...the most cibai one.

Zinedine Zaiddin berkata...

Chelshit cuba damage control setelah kalah 3-1 hari tu..hahaha

delarocha berkata...

hahaha.... dah bleh bawak semayang la baju tu kan kan kan... hahaha

blitz berkata...

kem chelsea cuba bahankan kem man utd.. yang ada supporter liverpool duk cite pasal gerard ni apa kes?

BanDeLa berkata...

kan laman web rasmi bola sepak dunia namanya...kehkehkeh

iKHwAn berkata...

kakakak.. setan nyer syaitan..

muaz berkata...

Keh2.. dah la tok sheikh kata harommm.. tp biasak laa.. bagi la mufti mana kata haroomm pon, depa tetap menghalalkan yg harommm...

talkIZcheap! berkata...

roo kena boo pon dpt satu assist... baru main 45 minit :P

jgn samakan England dgn United, we, United are waayyy better than Engerland... LOL!!

Wahida Jumaat berkata...

yeeah!!!terbaik laaa...chelsea <3

Ilham-Kembara berkata...

Rooney gebang je lebeh kua kua.. Player of The Season 2009/2010?

http://ilham-kembara.blogspot.com

iR berkata...

semart arh!!!

stiffler berkata...

ca ca ca ca( sambil menari gaya goyang gerudi inul) ewahhh,eawaaahhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...