ANDA SEDANG MEMBACA

17

Bila The Bastard in Black Menjadi the Frau in Orange

Obefiend Weiland Khamis, Oktober 07, 2010 ,
Raba-raba

Bundesliga ialah liga yang bad ass. How bad ass? Ada referee awek blondie yang hot mengadili perlawanan bola lelaki. Dalam perlawanan Hertha Berlin lawan Alemannia Aachen yang diadili Bibiana Steinhaus, berlaku insiden facepalm. OK more like boobpalm!



Pemain Hertha Peter Niemeyer cuba memberi tepukan pada bahu Bibiana tapi salah target tetampar tetek. Tapi Bibiana kontrol ayu manakala Niemeyer kontrol malu. Tiada kad dilayangkan kerana keganasan seksual.



Sumber Kardio Pegi Google sendiri

17 Ulasan:

Mukmin Selamat berkata...

HAHAHAHAHA!AWESOME!!

Diaz berkata...

Mmg agak cute referee rambut blonde nih. Tp gelak komentator tu macam gampang...

mdikhqoi berkata...

besh

Lann Shaukani berkata...

hahaa! cool jer

biussaraf berkata...

nak maen gak bola kat sane!!!!!!!!

palytoh berkata...

comel je dia senyumm hehe

talkIZcheap! berkata...

berita semalam...

al-rashid berkata...

dem!

kitt berkata...

awal2 tu bukan dia macam ushar skit ke, baru angkat tgn..dah pasang niat ni..haha.
tapi betul, komentator gelak mcm haram..haha

Zinedine Zaiddin berkata...

Bibiibibiaq benaaa...!! HAHAHAHA

Mcm gampang nyer komentator..dia lak syok lebih..

Faiz Tapit berkata...

babi... ni saje2 bkn x sgaje

SysAdmin berkata...

Haha, siap keluar dalam Wikipedia lagi.

avid gunner berkata...

wow..football's gonna be a joke.

aranhellstorm berkata...

agak2 kalau kat Liga M ada ref damn camtu, pastu Sukor Adan buat camtu, agak2 kena pakuk tak kepala Sukor ngan boot?

ijan berkata...

haha...
ak pn nek men bola kat sne...
demmmm

PELAUNG PULAU berkata...

serie a pon penah ade ref pompuan....

tapi takde laa berlaku serangan seksual cmnih

beron berkata...

ob awat posting2 sume cam kaut dtje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...