ANDA SEDANG MEMBACA

6
saudagar gaRAM.. Ahad, Oktober 17, 2010
FULHAM UNITED?

gua tak tengok game ni..tapi,lepas tengok obe update,baru gua tau..ada team baru kat epl..

gua turun dengan harapan besar nak tengok spurs main..tapi,biasalah..
mamak mana nak reti pasang game lain kalo dah ada team setan merah main..so,dengan secara terpaksa,gua layanlah jugak kelab setan merah lawan dengan kelab "penyapu barat.."

tapi sebelum gua nak tengok setan lawan penyapu,mamak pandai sket pasang piala malaysia..

bebudak nogori layankan orang utara..

stupid kan van der sar??




apesal goal first nogori sama dengan goal first setan merah?
adakah taraf bola sepak n9 dah sama tahap dengan setan merah?

since gua tak dapat tengok game spurs yang tadi,cuma gua tau keputusan yang spurs menang,tak dapat gua nak bahan obe..cuma data dari livescore menyatakan huddlestone score..
huddlestone??
yaaa...huddlestone..

oleh kerana gua tak dapat tengok game tu,so gua layan yang HOT dari SPURS...

lu layanlah jugak..




peminat tottenham dipanggil SPURS..
dan ada sebab lain mereka dipanggil HOT SPURS..

yeahhhhhhh.....

6 Ulasan:

syahid berkata...

pertama.

mana title?

serius gol sama n9 dengan setan merah.

beza. cikarito tak offside

Syafiq berkata...

n9 hebat.nuff said.

Mohd Hilmi Sauti berkata...

ang silap la saudagar,bkan team n9 yg sme hebat ngan team setan merah tp setan merah yg downgrade jd sme level ngan n9..keh3

Rz Ibanez berkata...

memang hot dr spurs la satu.

lara nur berkata...

Silver dancers? Nk update game b0la la weh.nengok b0la kat mamak pun usung lapt0p ke.mujur mamak ada wifi free iye idak?

hellghast berkata...

hahaha Fulham letak united pun kalah jugak,btw mane ni update untuk piala malaysia huhuhu...btw same plak score pembukaan negeri sembilan dengan negeri united hahaha!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...