ANDA SEDANG MEMBACA

16

Berbakti Kepada Nusa

Lucius Maximus Ahad, Disember 05, 2010 , ,


Sebagai seorang pemain pro, saya gembira menyumbang bakti dalam memerangi penyakit malaria, mencegah wabak AIDS, membasmi kemiskinan di Afrika, melindungi haiwan dubuk sebagai spesis terancam dan memberi peluang adik-adik Arsenal untuk mengecapi puncak klasemen. Anda bila lagi?
- Didier Drogba (JP)

16 Ulasan:

cendoi berkata...

chelsea? kahkahkah

iftitah berkata...

dubuk jinak?

Ajeossi berkata...

nice one

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

hehehe.. gua gelak nipis je ni..

lucyal berkata...

fakta ke auta?...

bile...
chelsea kalah : top of table
chelsea seri : no 3 plk...

camne tu?...

memang klasemen la ko lucy...apa ada hal no 3 skrg...

ijan berkata...

koteyyyyy
kah3

cendoi berkata...

ape ade hal cium bontot budak2 arsenal sekali sekala kan lucy...kahkahkah

Faiz Tapit berkata...

chelsea mmg berseri-seri skang...
drogba dri jd dubuk bertukar jd drogbabi...
hahahahha

kareem berkata...

kehkehkeh...label membalas label pp nampak

akukaki berkata...

bila aku mnjadi sorg defender vs drogba, memang nightmare..

bila aku mnjadi sorg pnonton, melihat drogba dlm team lawan vs team feveret(LIVERPOOL), memang nervous..

bila aku mnjadi sorg pmerhati bebas melihat drogba mnjadi model iklan dgn pakej muka sombong beliau.....

MEMANG LAWAK TAK TERKATA! hahahahahahahahaha..

damn this guy awesome.

keli berkata...

Urutan batin ustaz tabib anelka da x brkesan....kalah dan seri jeeek
Muke berlagak nk mampos drogba mmg da x fit dgn gelaran dubuk tp dubur. Kakakaa....parodi2...

Fabhanz berkata...

Dubuk kalu ramai2 memang ganas....

Sutera_suci berkata...

Jangan kutuk abg Drogba saye! auw

crone1585 berkata...

go lucy..walaupun seri..lucy tetap mengeluarkan entry...hidup chelsea..jgn layan anasir2 seperti diatas...hahaha

crone1585 berkata...

dah masuk dah......

r.k berkata...

abang DD memang berhati mulia , macam penyokong Chelsea yang beridentiti juga . fiwit .

anda bila lagi ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...