ANDA SEDANG MEMBACA

28

Nate Mung Buaya Biyawok Lu

Jannah Ahad, Disember 05, 2010
Oit. Game hari Isnin tak lawan lagi apa panggil orang bangang der?

Mahu cari gadoh ke?



- Posted using BlogPress from my iPad

28 Ulasan:

Jarri berkata...

marah sape jannah?

Jannah berkata...

Bukan marah.

Geram.

Manu gigit Pipi.

y.a.n.a berkata...

hahaha..
biarkan la si pipi tu..
tahap keriakan dia tengah tinggi tu.

Ikhwan berkata...

sabo jannah..kekeke

bowe berkata...

budak2 baru blaja klimaks klaseman la jannah..biarkan la..layankan saja..

akukaki berkata...

Yeah! of course Liverpool akn menang.

Pipiyapong Abdillah berkata...

Hehehe. Sorry, sorry jannah!

keli berkata...

Gado, gado wei. Kasi tumbuk kote biar senak. Kakaka...Nate bewok....kakaaka
Kopites disni rilek2 jer.....
Stakat bangang je msih x cukp nk kasi gua dan kopites2 panazzz...gua x kesah, aiman pon x kesah....cool & steady girl....Mak gua ckp biarlah....bdk mmg camtu....kikiki..YNWA

Harmonic Motion Enterprise berkata...

Mana rangkuman Suzuki cup nih?
Cepat...cepat. wat coverage sket

A w a N berkata...

YEAH!!

You'll Never "Nate Mung Buaya Biyawok Lu pada Pipi" Alone...

hahaha...

iKHwAn berkata...

pipi nk bemanje ngan ko tu jannah.. biasalah ko je bunga kt sokernet ni.. yg lain smua parang.. kekekek

Raiden berkata...

Haha jangan emo emo jannah nanti kena join Arsenal..

kareem berkata...

ade efek klasemen ke kalo campur game isnin ni?

keli berkata...

Mmg xder efek kareem. Saje je suke2 nk men bola. Mmg bkn target liverpool nk naik klasemen season nih.... Cume.. yelar nk men bola saje2 suka-suki...
Tp kitorg pye pengulas girlzzz ler, lu org jelesss ler tu pengulas belalai je sumer....kikiki....

ayobkelubi berkata...

kareem : eceh,kan main lagi bunyi nampak?. mmg takde efek mana pun tapi rileks dululah kalau tak sabau2 nak nganjing der...

kareem berkata...

Baik2..apapun gua menyapot penuh lvpool pagi nanti sebab adik jannah main gitar sedap...

ijan berkata...

karim emo mcm yana
kahkahkah

Jarr berkata...

jane...rileks.
jom gi icity tgk lampu...ade zirafah yg Luca DK patahkan tengkuk dia...kah kah kah

kareem berkata...

peh..bile mase lak gua emo. Gua tgh sedap layan minute maid pulpy nih

ijan berkata...

haha karem2...

bosan dgn tiade update dri mne2 pngulas...
harap pg ni liv klh...
melambat2 entry bru kluar nnt
AMINNNN.....

ijan berkata...

*melambak2

Jarr berkata...

komen ijan pesen nak minum air stoking jer gua tgk...

hellghast berkata...

waahhhh bukan main marah lagi Jannah hahaha!!!

ijan berkata...

haha mrh ke jarr???keh3

r.k berkata...

air stokin taruk susu ke taruk gula jarr ?

talkIZcheap! berkata...

satu je yg aku suka kat Liverpool ni, Barka tak penah kalahkan diorang kat Nou Camp! kah kah!!

buat modal utk aku kenakan kipas2 Barka yang tengah melangit pasal trio diorang...

Bert berkata...

selamat menjadi bapak diucapkan kpd fernando torres..anak dia ni lahir kat spain ke kat england? nnt dah besar main mana? kalau boleh sruh bini dia lahirkn kat Malaysia, nnt dah beso bole main Harimau Muda A

Jarr berkata...

marah marah tak main arr...tak hooligan arr marah2..kahkahkah..

minum air stoking baru hooligan..taruk creamer arr r.k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...