ANDA SEDANG MEMBACA

22

A TO Z OF SOKERNET

saudagar gaRAM.. Jumaat, Disember 17, 2010
A - ART? Artsengal, Artsene Wanker, Semuanya berkaitan dengan pengulas Pipiyapong yang gemar aksi pengurus yang suka buat hal cangkung n berak tepi padang. Menggunakan ART sebagai escapism bila tak gagal..kononnya semua yang dilakukan adalah dengan nama ART.

B - Bodoh, Bengap, Bebal, Baghal, Bangang..komen dari pihak pengurusan tertinggi kepada lu sekiranya lu memandai nak betah dengan pihak pengulas..ya,kami diktator..komen ini diberi mengikut tahap.tahap tertinggi adalah..BANNED FOR LIFETIME..dont fucking playing around with us.

C - Cerita Piala Dunia adalah hasil karya pengulas lucius maximus..kalo lu nak tengok ulasan macam hasbullah awang,pilihan lu untuk tidak mencarinya dibuku ini adalah tepat..nak tengok berapa score, kadang kadang ada dibuku ini..hok lain? gambor larissa riquelme ada..

D - Dubuk Hitam Liar adalah panggilan untuk THE DROG DROGBA LIAR pemain kepala biru yang kekadang tetiba jatuh macam dilanda ribut badai dia punya berlakon. Badan kemain lagi dia punya tegap..jatuh guling2 macam celaka..

E - Elly Tran Ha adalah daya tarikan terbaru sokernet..gua baca entri Obe semalam lopong depan pc opis jadi macam hape je..tangan tak gerak..cilakak btol..tahniah kepada Obe kerana berjaya buat entri memukau.

F - Fucking Gorgeous komen kepada gambor awek cun yang membekalkan pose yang mampu membuat pembaca sokernet terlopong bila membayangkan hidup semua pengulas didampingi hotties..lifestyle of the rich and famous..

G - GGMU. motto majalah lawak lama zaman 90an dulu..Gila Gila..masa sebelum zaman ujang,apo naik dulu..lu tak kenal?maybe lu zaman gempak kot..

H - HITLER. idola kepada pihak pengurusan pihak sokernet yang mengamalkan dasar pandang ke diktator. ya..diktator..u can love us without a reason and we can hate u for no reason..dah bersedia?

I - Ipad syarikat pembekal henpon yang membekalkan henpon kepada semua pengulas sokernet untuk urusan sokernet..sokernet ni kalo bleh mau semua disponsor,hatta makan minum dan perbelanjaan harian pon kalo ada yang mau menaja,kami terima..

J - Jane Jannah pengulas kem liverpool..awek ni haram takde kena mengena dengan JOHN JOHNNY ONATHAN. Jane diambil setelah permohonan Lucius untuk mengambil Jamie Yeo sebagai halwa mata pengulas ditolak pihak pengurusan dengan alasan akan menyebabkan pengulas kurang produktif kerana berpura pura bizi..

K - Kardio. mamat baru lepas abis spm-hingus-meleleh-blom-pandai-nak-lap..ada harapan jaid legend pengomen kat sokernet..lepas ni maybe akan dijadikan kambing hitam kepada pengomen yang buat dajal kepada pengulas..

L - Lucius maximus kepala segala episod menganjing dalam sokernet..mamat yang selalu membuat edisi bakar hati dan bakar diri kepada penulas dan juga pengomen tegar..kerjanya memang membuat lu panas..lu marah? dia berjaya..

M - Mache'star' kononnya..kelab setan merah kegemaran pengulas Nazri yang menulis untuk mendapatkan dana projek juta juta. semasa entri ditulis kelab ini sedang riak dengan keputusan tak kalah lagi dalam kempen season ni..tapi,setiap benda ada kali pertama kan?

N - Non Compliance Job adalah ulasan yang supervisor gua letak kat jadual gua harini setelah gua letak dalam work sheet kerja gua pagi as update blog n petang as cuti..jumaat yang bagus..

O - Obefiend adalah pengulas yang dibawa masuk mengepalai kem Fulham. Kenapa Fulham?
Obe dah jawab dah soalan ni. kalo tak tau,sila rujuk semula sokernet. mamat Obe ni juga yang sentiasa menyediakan halwa mata untuk pengulas dan pembaca sokernet. terima kasih kepada Obe yang emperkenalkan elly tran ha kepada gua..

P - Private Jet Sokernet yang biasa digunakan oleh pengulas dan pihak pengurusan apabila mendapat job ulasan diluar Malaysia. adalah tajaan penuh dari syarikat penerbangan negara. sekali pakej dengan pilot, pramugari dan segala makan minum adalah ditanggung jika ada liputan luar..

Q - Quarantine dari internet sebulan adalh tindakan selepas gua buat Non Compliance Job dalam masa kerja dan kena panggil ke bilik bos..gua syak dia dengki pasal dia minat Liverpool..cheistttt...

R - Riquelme Larissa adalah awek yang berhutang besar kepada sokernet selepas memberi publisiti besar kepada Larissa semasa kempen world cup aritu..sekarang orang malaysia dah kenal larissa riquelme..dari sumber yang boleh dipercayai mengatakan larissa akan memberikan habuan tanda terima kasih kepada sokernet..(pengulas sila check emel anda..)

S - SUN, nama akhbar yang menerima jari tengah dari sokernet selepas kegagalan menerbutkan ulasan tentang game Malaysia..sekali lagi jari tengah..

T - The Best Club Of The Universe, merujuk kepada TOTTENHAM HOTSPURS. enuff said..

U - UYA tapak pelancaran buku Cerita Piala Dunia oleh Lucius weekend ni..dengar cerita ada tv 40 inci menanti kehadiran pengunjung malam tu..siap ada acara potong reben segala macam..kek?gua tak pasti yang tu..

V - Van Der Vaart adalah player paling star dalam EPL buat masa ini..

W - WAGS .dalam folder setiap peribadi pengulas sokernet, telah disediakan fail peribadi tentang semua WAGS dan profile mereka berserta gambar2 bogel mereka..tak perlu susah payah nak hack..atas ihsan OBE,semuanya selamat..

X - Xylophone..yag ni haram takde kena mengena dengan sokernet..haram gua tak tau nak letak apa x ni doh..celaka btol...

Y - YNWA?? kata kata skuad sandarkan kepada kenangan yang sudah tidak relevan dijadikan sandaran hidup setelah asyik walk alone dan play alone dikancah bola sepak..ntah apa jadah diorang buat season ni pon gua tak tau..

Z - ZZZZZZZZ....bunyi yang dapat didengari dengan meluas sekiranya ada game liverpool..

22 Ulasan:

Pet Shop Boys berkata...

First!!! tak sia2 wa dtg awal opis hari ni

Hafizzuddin Rubaee berkata...

Huhu...tatapan tazkirah sblom solat jumaat

Nazrin Saad berkata...

kehkehkeh.

gua baru saja googl elly tran ha.

Streetwizer berkata...

dem...nama klasemen forever tak tersenarai....

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

larissa riquelme tak bagi habuan untuk pengkomen tegar ke? aduhh tak sedap la macam ni.

Point of View berkata...

haha, cayalah saudagar garam!

I Am Legend berkata...

Elly Tran Ha ni memang buat hati bergelora...

mrlrie berkata...

gua nak 'like' huruf 'x' hahahahah

hellghast berkata...

mcm haram punye entry hahaha!!!
dah takde modal la tu lepas kena ceramah jumaat...hahaha!!!

kardio berkata...

Buat entry dahlah sekali-sekala, tapi garang betul

Aziz Nasution berkata...

aku nak tolong, aku nak tolong!!

X - Xabi Alonso, bekas pemain Kelab suka berjalan beramai ramai yg kini bermain dibwh naungan lanun portugis!

keli berkata...

Gua suke band boyz A to Z....kikiki
Mmbr gua ader 6 jari mne satu jari tengah...jwb2
Credit to Garam mmg lame nk pikir dri A to Z. Salute bro....
Yg Z tu gua rase x kot...x caye lu gi nearest mapley2.....kalo dgr gua bunuh diri....kikiki..

sirap berkata...

Elly tran ha..elly tran ha..

Zaid berkata...

lepas ni boleh buat ikut alif ba ta pulak.

Stammofa berkata...

aku ade cadangan utk huruf X..

X - Nombor Roman yg mewakili angka 10, nombor yg dipakai oleh Safee Sali masa piala AFF..

saje membebel, maklumle.. ikut trend terkini....

Sandokhan berkata...

Hidup Sihat berkata...

"lepas ni boleh buat ikut alif ba ta pulak."

Cool jugak cadangan tuh..keh keh keh!

Jang berkata...

macam celaka lu punye X.. kahkahkah!!

marni tak sama dengan traparani berkata...

:) i do not know about sokernet. Googled and i found this. Admin sokernet for fb pls recall marni zainol.

Murky berkata...

gimme 5 .. glory2 tottenham hotspurs

Hana Ahmad berkata...

bila nk kena hack lagi?

Hana Ahmad berkata...

bila nk kena hack lagi?

Tanpa Nama berkata...

YNWA dah menang liga pun...6 kali dah pegang UCL...takkan buat blog politik plak sekarang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...