ANDA SEDANG MEMBACA

13

Apo Kono Eh Jang?

Abdul Sokernet Rabu, Februari 16, 2011 ,


Lagu khas dari seluruh warga Felda khas untuk Jang.


P/s: Ada ura-ura mengatakan kemenangan ini adalah sebagai hadiah sempena perlantikan Bekas Menteri Besar Jang sebagai Pengerusi Felda.

13 Ulasan:

zX berkata...

bagi felda menang sebab isa samad dapat jadi tok ketua felda?

boleh diterima la alasan tu ..

kah kah kah!

j or ji berkata...

Isa tu dulu bekas pengerusi PBNS, jadi Jang ghaso terpanggil nak baleh budi beliau. Tau la Jang ni nogori beradat, berhati mulio.

3 mato Jang boleh ambik laie dimaso akan datang..musim masih mudo. deghoyan kat Bota pun baru nak berputik.

misi totap 3 pialo.

Hobin Jang Hobin!

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

Kekalahan itu adalah sesuatu yang amat rugi lagi mengaibkan untuk Si Rusa kerana mempersiakan peluang keemasan yang sepatutnya digunakan sebaik mungkin untuk melapah buah kelapa sawit yang sudah terhidang di atas padang.

Felda Bilut adalah lebih besar dari Ultra Jang!

Mohd Idzwan berkata...

'musuhnya habis binasa..'
baru ompek game tuan abdul.

this is paroi.

α.φ.a.k. berkata...

misi jangka pendek raso'eh bukan laie misi tigo pialo jorji, tapi den raso buek maso skang dan mggu2 mendatang ni sok, kito kono buek misi tigo mato, dan pastikan bondo ni bukan main2. mano tahan kono doggy; liverpool pun kono, takkan jang pun nak kono titik!? huh, ponek poit!!

zX berkata...

lawan 10 org lak tu .. memang botul² nak balaih jasa bekas presiden PBNS

bagus².. amalkan la selalu

izat123 berkata...

http://bolatalk.blogspot.com/2011/02/review-eksklusif-art-boys-lwn-magic.html

talkIZcheap! berkata...

abd Ghani tu laki kepada member coursemate aku dulu... walaupun beliau bukan artis popular macam Ayu Rhaudah, tapi beliau merupakan seorang martial artist, dan semestinya suami beliau pasti lebih popular dari suami ayu malam tadi...

keh keh :P

kareem berkata...

toksah dok promote blog kat sini. Ingat lucy suke ke??kehkehkehkeh...

ijan berkata...

cilaker...misi jang dah jadi kecundang...
yg ponting lopeh ni kne monang..
jgn segan2 nk sekor jang oi...
apo2 pon musoh nyo abih binasa :)

Ejoi berkata...

Mana entri dari Lucius, representative Wat Suthama ni?

Aku nak baca review dia tentang kekalahan Negeri Sembilan. Mesti boleh gelak sampai menitis air mata!
HAHAHA!

Mr. Schomey™ berkata...

kehkehkeh. ingat pahang da sayur kena ngn felda jengka 13. rupanye nogori somilan ni lagi sayur. keh3.

amuk tok gajah amuk.

Streetwizer berkata...

apo nak dikato...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...