ANDA SEDANG MEMBACA

27

Ater?



Lagu khas untuk Jorji dan Ultra Jang, sempena lawatan mereka ke negeri teman tadi.



P/s: Teman harap bebeno Pipiyapong buat lagu baru untuk lagu rasmi bola sepak Pahang. Lagu "Pahang Juara" tu tak berapa sesuai dah teman rasa.

27 Ulasan:

ijan berkata...

fes...
redo jang redo!!!

Azfar Ridhwan berkata...

hehe. bakar baik nyer. takpe2. selasa ni Jang layan felda dan ambik balik takhta liga!

kelantan klaseman liga. takde sape2 nak post entry kelantan ke? Confirm komen sampai seratus :P

salamat_sabtu berkata...

sabor aje la jang...

afrohead berkata...

deghoyan dah bebunge yob!
itu le paseinye!
tunggu la mengkome,
seladang udah datang!

yeah!

I Am Legend berkata...

Yob kekal Invincible! Walaupun teman masih haram tak tau saper yang skor weh!

Buenaventura Durruti berkata...

jangan kome terlalu yakin. perak bernasib baik baru jumpa tim bawahan. takat nogori tu pun bukan power mana.

Mai darul aman nanti kita pakat tgk lagu mana

Blog Reader berkata...

Gol Perak oleh Sharul Nizam dan Akmal Rizal

kareem berkata...

woi abdul, ni sebab gua tanye itu hari kan baru lu post lagu ni, ye dok? kredit la sket utk gua...kahkahkahkah

Amjat berkata...

Buenaventura Durruti, dengan sabah pun kedah terkial inikan pula hendak mengajak geng razali umar kandasamy bermain bola...

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

@ Buenaventura Durruti,

Kalau pasukan di tangga teratas liga pun The Yobs boleh tempoyakkan, inikan pula Burung Kenari yang baru dijarah Helang Borneo....

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

NASI GANJA PUNCA KEKALAHAN

Kg. Simee - Wan Jamak mengakui kekalahan pasukan Jang yang dikendalikan olehnya kepada The Yobs malam tadi adalah disebabkan oleh kedegilan pemain-pemainnya yang tidak mahu mendengar nasihat sehingga sanggup melanggar pantang diet pemakanan yang telah ditetapkan oleh pakar diet pasukan Jang.

Dipercayai kebanyakkan pemain pasukan Jang telah singgah di Kedai Kopi Yong Suan untuk makan nasi ganja walaupun pengurusan telah mengeluarkan amaran tahap jingga yang melarang mereka berbuat demikian. Ini bertujuan untuk mengelak prestasi mereka merudum akibat kesan diet nasi ganja apabila bertemu The Yobs.

"Sudah berulang kali saya katakan, jangan makan nasi ganja Ipoh, tapi mereka degil. Akibatnya prestasi mereka di padang telah terganggu akibat ketagihan", terang Wan Jamak kepada Helmi Munawer, wartawan Sokernet di Ipoh.

"Bukannya saya tidak bagi mereka makan, saya cuma mahu mereka tahan selera mereka sehingga perlawanan tamat. Selepas perlawanan, kalau mereka mahu makan nasi heroin sekalipun, saya tidak membantah. Tapi mereka degil dan tidak mendengar kata. Akhirnya Jang kalah, padan muka!" tambah Wan Jamak sambil menjeling kepada pemain-pemain Pasukan Jang yang sedang meraung di bilik persalinan di Stadium Perak kerana meratapi kekalahkan pasukan mereka kepada The Yobs.

Apabila ditanya kepada seorang pemain pasukan Jang yang mahu identitinya dirahsiakan tentang apakah kesan yang mereka rasai setelah memakan nasi ganja sebelum perlawanan, pemain itu mengatakan yang badannya seram sejuk seperti ketagihan ganja, dan dia juga mengalami halusinasi yang begitu menyeramkan apabila beliau melihat bayangan Hantu Kak Limah sedang memerhatikannya dari belakang tiang gol pasukan Perak sewaktu perlawanan.

Super AL berkata...

apo kono eh jang, termonung ajo?? aterr??

FeRoZ SuLaiMaN berkata...

oh kome...jang udah tumpo...

I Am Legend berkata...

Buenaventura Durruti:

Tak ape, teman akan tetap ke Darulaman dengan keyakinan dan bekalan tempoyak yang cukup. Zaman Double Treble dah lama leboh, jangan mike kenang ye

dikwahab berkata...

Ccelaka pengaruh yobs di sokernet semakin berleluasa

Sinalau Bakas berkata...

mantap perak, tapi tunggu ya penangan ultrasumandak nanti!

ijan berkata...

penalti je pon...pfft

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

@ ijan - Walaupun menang dengan sumbangan satu gol penalti dari keseluruhan 2 gol, The Yobs menang dengan usaha sendiri. Tidak perlu bantuan Howard Webb.

Ater?

LollyHatesMe™ berkata...

tade lak cite pasal gomo kelate gomo...4-1 tuh lawan johor fc

ingat FAM je jenis bias hahaha

keli berkata...

Bkn sbb Yobs tu hebat tp N9 yg x hebat...kihkihkih...

muhammad berkata...

Haha udoh le mat, perak naik taun nie,kite julang piala hahah the yobs

shahirahkhairudin berkata...

teman orang perak.. teman memang penimat susah mati Man Utd.. teman memang lah sangat happy.. sekian !

jerong berkata...

mmg besla yob menang...arap2 berterusan la ye..

phyzL berkata...

pekan bota kanan is my kampung..bangga plak..hehe

cecx berkata...

kelantan klasemen?????

adinda anna liyana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
adinda anna liyana berkata...

memandangkan liga M ni koi seiring sejalan dgn pipi, rasa kejutan didada bila negeri koi kena kutuk...

rindu sungguh zaman azizul kamaluddin...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...