ANDA SEDANG MEMBACA

16

Lagu Minggu Ini

Abdul Sokernet Jumaat, Februari 25, 2011 ,


Seperti biasa, tiap kali ada game Perak yang sengit, abang akan letak lagu semangat khas untuk pasukan kesayangan Yeop dan Yong, Perak Darul Ridzuan.

Ah, lawan Pahang je pun. Lagu Pahang Juara tu sebelum ni selamba je kena tapau dengan lagu M. Shariff. Kali ini abang bagi lagu yang semangat sikit. Maklumlah, main kat tempat orang.



P/s: Tahukah anda lagu Negaraku dan Lagu Negeri Perak adalah sepesen?

16 Ulasan:

talkIZcheap! berkata...

nah, ambik koram!

bukan satu, bukan dua, tapi tiga sekaligus entri bolasepak tempatan...

(termasuk pertandingan teka nombor..eh, result dan lagu minggu ini...)

silalah doggy puas2, yang penting Kelantan menang malam ni... :P

Wan Perlis berkata...

kejo yob kejo

zX berkata...

macamna plak wan perlis laung kejo yob kejo neh ..

konfius jah haha

Hazard Ali berkata...

AKSARA gua 'FOMBA'. Lebih kurang macam ZOMBA. Perghh. Memang petanda Yeop menang le malam ni. Haha.

r.k berkata...

TIZ : notice that also mate .. hah ambik ubat !!
*nak sangat entry tempatan .. dah bagi tapi sambutan masih suam-suam pisang sejuk jugak . cait .

Pet Shop Boys berkata...

Mohd Nizam Adzha akan score, dont worry

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

Soalan : Sekiranya Pahang menang pada perlawanan menentang Perak esok hari, adakah ianya disebabkan oleh 'campur tangan' pihak Istana Pahang atau akibat jampi Pipiyapong?

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

Apapun, untuk perlawanan Perak bertemu Kelantan tidak lama lagi, diharap lagu Pak Ude akan menjadi lagu peniup semangat di blog Sokernet ini.

Ajernye iye!

kareem berkata...

Takde hal la ngan negeri sultan bola nih...easy as ABC

adinda anna liyana berkata...

amboi-amboi abdul...

kalau kak limah kalah gn team dato siti minggu ni, maknanya, suara siti mmg lg sedap dr suara kak limah.

Abdul Sokernet berkata...

selegend-legend siti nurhaliza, legend lagi m. daud kilau!

adinda anna liyana berkata...

hahahaha...itu mmg legend tp tak sediva sitilah...

setakat lagu cek mek molek tu sedap lagi kuih cek mek molek? pernah mkn tak?

Merrul berkata...

kalo yob kaloh malam esok nampok sgt la daulat sultan bola dan pipiyapong tak boleh dipermain mainkan..

igt yob ade dato maharajalela,puntum dan bla bla bla ter kome takot ke..

aok jgn nok riak sgt..kome pendekar tak kurang handeinye dari deme ter...tok gajoh,mat kilau,dato bahaman,clifford..
handei belake ter...

-zAp- berkata...

Goalllll

Emoon Zulhilmi berkata...

razali,TOLONGLAH JANGAN SCORE!!

Kesian tuanku presiden sepakbola..

-THIS IS THE YOBS-

Tipu Tapi Benar (TTB) berkata...

@ Emoon Zulhilmi - Bebasnya Razali Umar Kandasamy dari cengkaman Nasi Vanggey samalah seperti seekor harimau lapar dilepaskan didalam kandang kambing.

2 gol dari El Tornado untuk The Yobs!

PS - Harap Sokernet dapat membuat entri dan ulasan untuk gol dari Norsharul Idlan Talaha sewaktu perlawanan Kedah dan Kelantan malam tadi. Gol itu lebih superb dari gol Rooney.

http://www.youtube.com/watch?v=rePBy6dSKN4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...