ANDA SEDANG MEMBACA

19

Potret Si Bebal dan No 19

Obefiend Weiland Ahad, Mei 15, 2011 , ,
Proper Bell End

What a fucking knob.....


19 Ulasan:

top_ace7 berkata...

First! Cuba cek kat ketiak dia pula?

LoStGuErReRoZzZ... berkata...

seken... kat pun mesti dah shaved ni...

LoStGuErReRoZzZ... berkata...

third... *kat bawah...

meismu berkata...

kaler pink tuuuu

GGMU berkata...

Park Ji Sung dgn Chelsea FC sama power. Masing masing pernah menang Liga 4 kali sepanjang hidup ni.

Kap berkata...

shaved Shrek.

Streetwizer berkata...

at least dia berani shave bulu dadaa dia...torres ada bulu dada ke?

Shankly berkata...

Wow scum fans / sokernet reader and commentators /ppl around and now even the players man u sendiri
see Liverpool Football Club as the benchmark - they need to meet to achieve greatness

Liverpool - benchmark , Penanda aras !!!

kah Kah

bojan berkata...

sekarang benchmark dia manchester united..sudah-sudahlah tu..yang lepas usah dikenang..

Berbo berkata...

mana hilanganya abang lucius yang pandai menaip?

rashideeshukri berkata...

chest tak petak. ni mesti malas nak pergi gym ni.

matbong berkata...

WAKAKAAKKAKAKAKAKAKAAA

Mmmg BODOH si SHREK ni

iR berkata...

superimpose kot ni

kareem berkata...

gua syak mesti ada gak fans Man U yg shave mcm brader rooney nih...cube terai tunjuk....kahkahkah

-yzd- berkata...

Well dia dah jadi champion. He can do whatever he like as far as I'm concerned.

orang_es berkata...

an adopted mancunian, rudeboy roooneyyyy....

talkIZcheap! berkata...

he did, becoz he can... Owen pun boleh buat, ebendoh hanya terlibat dalam satu kejuaraan jer...

Gerrard? Gerrard tak boleh buat lagi... :p

aswadz berkata...

shave btol nih? ke photoshop? hehehe...

jumari jipan berkata...

dia patut tinggalkan sikit ruang kat bulu tu. senang nak tulis '4' bila dah menang Champions League nnt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...