ANDA SEDANG MEMBACA

25

Rilex La Ref..

van kordi Isnin, September 19, 2011
Boss saya gurau-gurau saja ref. Tak kan itu pun nak marah kut ref? Sensitif macam Abdul Sokernet la kau ni ref.



Anyway, tahniah Spurs. Korang akan menjadi naib juara EPL tahun ini dibelakang Liverpool.

#YNWA ./

25 Ulasan:

nasz playersz berkata...

nasi kandar d'kayu

Abershavin berkata...

knapa aku x paham? apakah aku sudah bengap kerna terlalu banyak menonton porno?

janxxx berkata...

''dibelakang liverfool'??hahahaha..statement tak hengat..

Streetwizer berkata...

hahahah!

LS berkata...

statement taknak kalah.kekeke

Nwx berkata...

mampukah liverpool bangkit kembali selepas 2 kali berturut kalah?

Unknown berkata...

boleh je kalau pipiyapong isi borang kelab penyokong Chelsea

hellghast berkata...

gua harap musim ni Liverpool takde nak berangan yang diaorang tu top 4,sedar2lah yang ni dan mcm kelab2 biase2 saje,selagi ade berangannya tu selagi tu la kalah memanjang...hahaha!!!

kushyrie berkata...

Fakta menarik mengenai Super Sunday semalam :

1) terdapat 4 perlawanan berlangsung.
2) terdapat 4 pasukan yang menang.
3) jumlah gol bagi setiap game ialah sebanyak 4 gol! (4-0, 2-2, 4-0, 3-1)

4) tarikh perlawanan semalam 18.09.2011 (1+8-9+2-0+1+1 = 4!! )


ada apa dengan nombor 4??
konspirasi freemason? illimunati?

jeng..jeng..jeng

pakkordi berkata...

Terer jugak ko ni kushyrie.

Point of View berkata...

loserpool

loser dulu, kini dan selamanya

hantuLongkang berkata...

pakkordi jahat..jahat sangat..tak baek tawww wat abdul cam tew..bencilah cam niew..

takkan lew abdul nak sensitip fasal bos liver nak respek kelab sendiri lebih dari pengadil?..kan abdul kan?

sayang abdul...sayang sangat..

Berbo berkata...

laa dah sagat kaki orang konfem konfem la kena kad. reff kayu apanyaaa

hantuLongkang berkata...

pandai jugak Berbo ni..budak2 liverpool ni bila nak pandai macam Berbo?..

Pak Alex & Co. berkata...

told u...kelab cm liverpool ni enteng benar cabarannya utk spurs..diorg x amek phatian sgt sbb salonika lg pawe..4-0 ni bru takat diskas strategi 2-3 jam sblm maen..kalo fokus btol ni..berkicap jwbnye! hail king konek!

Pros|mrcool berkata...

"this year will be our year"...game..game..game..game..game..game..game..game..game..game.. "errmm.. nevermind.. next year will be our year"

Unknown berkata...

Pros|mrcool ni mmg peminat konek tegar

anas saifuddin berkata...

kordi steadylah!

Pros|mrcool berkata...

peminat king konek?? silisih malaikat 44

wan_jb84 berkata...

@kushryi, ada 4 team yg menang???so semalam kira fulham menang ke man city menang?

nu_Ox3r berkata...

mcm lucy.kalah pun masih ad ego.bgus2.cmni la kem liverpool

kobetz berkata...

pada lfc, da bole gne wildcard korg cam season lepas..nex season kompem menang!!"

keli berkata...

Dah kalah pon. Tak guna nak komen dan bagi alasan lagi. Tunggu next game. Harap2 boleh improve.
Memang baek punye entri ni. Walaupon kalah buat selambe je bongkak. Kakaa...

i77uddin berkata...

mimpi siang je la loserpool oi

kareem berkata...

bangang kushryie ni...game yang seri tu sape plak menang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...