ANDA SEDANG MEMBACA

11

Stanley Black & Decker Joins LFC

Ahmad Fairuz Selasa, November 01, 2011
Evra marah pasal Black ini ke sebenarnya?

Nampaknya makin hebat kelab bolasepak Terlalu Power (TM) kita kawan-kawan! Baca berita mengenai tajaan syarikat gergasi itu disini.




Hah, memang berlekuk lah kepala si Mister Potato diatas kena ketuk dengan penukul Stanley.

11 Ulasan:

daniel berkata...

1st la siut

paloibinmulau berkata...

PALUI.

Haziq berkata...

Apa ko merepek setan??

rashideeshukri berkata...

kah kah kah! kalau la ditakdirkan kompeni ni sponsor MU, agak-agak apa Evra nak cakap ye.

word veri: dagro - negro?

keli berkata...

Gua baru tahu. Thanks.

Kes Evra ni apa cerita?
Kalau dia tipu Stanley patut sponsor hammer kasi Suarez ketuk kepala Evra. ;-)

Ozgur Cek berkata...

owh..haha tapi stanley black ni baru ja...evra tu dah 2minggu

Football Crazy berkata...

Evra memang menggelabah..patot nye suarez gigit je muka evra macam makan carrot..

Dewajiwa berkata...

so?

itu pun nak announce kat sini? pfft..

trevor berkata...

eh benda-benda macam ni memang kena announce dekat sini.

tskk.

Hazard Ali berkata...

"Wah.. bestnya hammer itam tu," kata Evra sambil asyik makan Mister Potato.

PUII!!!

Streetwizer berkata...

dikir nigger x hbs lg ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...