ANDA SEDANG MEMBACA

25

Kah! Kah! Kah!

Abdul Sokernet Rabu, Januari 25, 2012 ,



Dari entri zaman dulu-dulu punya.

cakapsorang berkata...

Salam..maaf, tp tahu x Abdul tu apa? Abdul = hamba...selepas Abdul tu hanya Nama Allah je boleh letak..kalau tak tahu x apa, tp jgn lepas ni buat lg.. Boleh jatuh murtad..maaf lg sekali




Kah! Kah! Kah!

Woi! Jatuh murtad!

25 Ulasan:

iR berkata...

KAH! KAH! KAH!

lamka92feira berkata...

bangang lak ai.

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. berkata...

hehehe

GGMU berkata...

hati ko keras wahai abdul.

keli berkata...

Lu memang takde kerja Abdul. :)

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

dia ni dari mazhab mane pulak ni.. kahkahkah

Abi-iRFAN berkata...

Ngko punye pasey ler ni abedul.

Aie Isa berkata...

mengucap abdul, mengucap!

kahkahkah!

Bozu berkata...

kau dah liar, abdul..

Kurast berkata...

apa macam abdul? tak kan gelak saje? kurang-kurang kene ade post mohon maaf mcm rizal hashim..wakaka

aranzedo berkata...

hamba sokernet...

Hazwan Arif berkata...

cakap la sorg2 kah3

Cob Nobbler berkata...

Azhar Idrus?

zargus2702 berkata...

-bodoh btul mamat cakapsorang ni, mmg tepat skali nickname ko tu dgn prangai ko..bile ko ckp sorang, xde sape yg tau ko tu bodoh ke bangang, tp bile ko ckp ramai2 mmg kompom ko tu bangang melantun2!!..

-woi, yg sebenarnya pemahaman ko yg terbalik, bukan bile letak name 'abdul' dimestikan letak nama 'Allah',dah tu cmner ngan name abdul mutalib?..lu beli yellow pages tgk brape ramai name abdul kat depan yg x letak Allah dibelakang nyer..

-yg sebenarnya, kita x bole letak/amik/guna perkataan Allah sbg nama kita, tp kalo nk sgt letak, mesti letak Abdul (hamba) didepan jadilah Abdullah (hamba Allah)..

-lu jgn ckp yg lu fan mu..

Street Spirit berkata...

inilah yang akan terjadi bila si buta berkata-kata.

kah kah kah!

Abi-iRFAN berkata...

Kompom arsenal!

mcphisto berkata...

buleh ganti kardio pasni..

Sih berkata...

apa yang hampa semua gelakkan, apa tak betul apa yang dia cakap?abdul mutallib tu bukan nya islam pon, samalah dengan abdul uzza yg merujuk kpada hampa uzza(berhala).

Hidemichi berkata...

abdul mutalib bukan islam...dia nak letak abdul sokernet pun boleh.

rashideeshukri berkata...

cakapsorang ni mesti foreveralone.jpg.

azrul berkata...

ni generasi harian metro nih...suma benda nak haram

zu berkata...

kalau paula abdul, macam mana nak kira pulak tu?

Maman berkata...

Siot.. Ape makan @Cakapsorang ni? Syiah kot..? Hahaha

Hana Ahmad berkata...

Nama cantik2 tp perangai buruk takde guna jgk

patt rice berkata...

dye maksud kan nama Allah tu 99 al asma ul husna...yg gelak ramai2 ni tau gelak je ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...