ANDA SEDANG MEMBACA

33

Berani Gerrard Halau Aku?



THINGS THAT BOTH STEVEN GERRARD SHOULD LEVEL!

Liverpool (1985–1991, 2011– )
Football League First Division (3): 1985–86, 1987–88, 1989–90
FA Cup (2): 1985–86, 1988–89
Mickey Mouse Cup Cup (1): 2011–12
Charity Shield (4): 1986 (Shared) 1988, 1989, 1990 (Shared)

Oleh itu, menutup telanjang sehingga!

33 Ulasan:

Berbo berkata...

ni mesti pipi punya keje. hahahahaah

faiz fakhirin berkata...

Powernya....

Melody berkata...

Lucah

Remy 10 berkata...

jap g ade la geng2 liverpool back up..hahaha

YAWN!!!

leo berkata...

amboi Melody... tenung gambar x b'kelip mata

cantona79 berkata...

Bertenang bro Abdul!. You never know coz there's always next season and next and next...

“If we were to get back in the top-four next season I think it would be a fantastic achievement. But we will be setting out to win the league, because that’s what you do year in and year out at Liverpool.”

Gerrard told Skysports 18 jun 2011.

ronalbi berkata...

alah fans utd boleh bersorak gembiralah selagi ada saf. tak lama lagi bila orang tua tu mampos, baru kau tau yang utd takde ape-ape pon sebenarnya kalau takde saf.

ok gua respect saf tapi utd fans?

fuck you off!!

ronalbi berkata...

ok gua berani kerat konek cantona79 dekat atas ni kalau utd terrer tanpa saf.

kalo utd tak terrer tanpa saf?

gua kerat...kerat.eerr kerat konek bapak cantona79.

ape ingat lu guna nama cantona lu samseng la?

fuck u. cantonek ada la.


cantona + konek.

lu orang (fans utd) ramai-ramai nak bergabung counter gua pun gua tak takut la bebal.

Remy 10 berkata...

CANTONA 79:

RU RILEK JE BRO.GUA BELAKANG LU..HAHAHA

CANTONA 7 LEGEND!

Qj_14 berkata...

ronalbi da xde mende nk ckap
ckap mcm pkai kepala takuk king konek je..

se7en berkata...

sejak dulu gua perati dlm byk2, cantona79 yang paling berhemah posting... gua respek lu brader...

ronalbi berkata...

Qj_14

kepala takuk bapak kau lah tersekat dekat leher kau!

kau igt aku warga yawn ke? aku citizen la cibai.

Remy 10 berkata...

citizen la sangat!

dah lame sokong..sebelum ni msti liverpool kan?haha

tlg lah jgn ckp true fan sokong dri kecik!!lu nk tarik perhatian je ni gua tahu..hahahahaha

AimYou berkata...

ronalbi ni bodoh. puiii

Qj_14 berkata...

eceyh..citizen?
sebelum pak arab labur xde sapa nk heran pun..
gua pn syak ronalbi da xsggup tgk yawn diperayamkan hingga akhir musim..
mohon ronalbi ganti king konek

bahahahahaha

Dark Mars berkata...

Ronalbi is the new joker in town! Hahahahahha..

flamez berkata...

Kalau nak dapat perhatian sila jadi macam RashideeShukri. Pengulas macam Lucius Maximus pun dia tak gentar sampai entri pun ambil dari komen dia.
Tapi bila ikan keli nak dilepaskan dari sangkar?
Kadang-kadang budak Liverpool memang jadi hiburan dekat sokernet. Haha

ijan de bunks berkata...

release the keli!!!

madarooy berkata...

attention seeker la so called citizen fans ni... taip mcm org mabok todi..

talkIZcheap! berkata...

Roses are red, Violets are Blue...
Manchester is Red, Merseyside is Blue!

:p

EQUILIBRIUM berkata...

SINGA ASLAM as expected had chickened benfica to face ref favourite qatari team. fear not umat british malaya this team qatari team will be vegetabled as well by SINGA ASLAM. don't laughing ehhh SINGA ASLAM know how to eat vegetable well.

pakkordi berkata...

Apa korang merepek ni?

LS berkata...

Ronalbi, the next gen keyboard warrior. MUAHAHA. Bodoh.

hehe berkata...

Ronalbi, ko tanak kerat takuk aku ke kalu citi tere tanpa pak arab? khakhakhakhakhakhakhakhakha. silaaaaaaap

Maman berkata...

Klasik sungguh bangangnya.. Hahahaaha

Unknown berkata...

Bodoh betuL mamat RONALBABI ni... Lu siaL lah RONALBI @ RONALBABI @ BABI..!!! Lu ingat lu samseng ka..???!!! PUiiiIHHHH>.!!!!

ronalbi berkata...

se7en, qj_14, remy 10, aimyou, dark mars, flamez, madarooy, ls, hehe, maman, unknown.

mak korang semua pernah dihimpunkan bersama untuk menjadi sanatapan anjing kurang.

Nah!

hasilnya dikurniakan korang.

ini baru boleh guna tag rashidee bangang,

"try harder mutha fucker!"

Raiden berkata...

'sanatapan anjing kurang'.kahkah..

Raiden berkata...

btw, kenapa both steven gerrard should level? sejak bile plak gerrard houllier dan stevie g bergabung semula? ;)

ronalbi berkata...

raiden,

bapa kau tolol.

sekian.

hehe berkata...

Ronalbabi, Ronalbabi, hati kau keras...

Maman berkata...

Ronalbi? Bahan lawak abad ini, tp kalau nak menang vote 'blogger paling sial & hati kering' pun xkene caranye..

Jd, Ronalbi & seluruh keluarganya bangang klasik selamanya..!

Hahaha... "Mane tahu mak org lain main dgn ANJING KURANG pun aku xtau"? GEMPAQ AH..!!!

Hazard Ali berkata...

Hurm.. gaya typo tu agak familiar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...