ANDA SEDANG MEMBACA

9

Kini Kem Poland dibuka

dingin Jumaat, Jun 01, 2012
Sebagai seorang yang meminati sejarah perang dunia kedua, maka saya sokong Poland. Itu sahaja sebabnya. Lagipula sebab saya agak malas mahu mengulas, dan mengikut perkiraan Poland akan keluar awal, maka ia memudahkan kerja saya, tidak perlu mengulas. 

Marilah kita menyokong Poland.



9 Ulasan:

boscoreli berkata...

paling jujur.best!

azfar zafar afzar berkata...

bloody cock

FreeMen berkata...

Haha. Jujur betul tuan dingin. Skali masuk final vs Germany. Pehhhhh. Tu baru WW II.

keli berkata...

Apa?
Malas nak mengulas?
Sokong Poland?

Sebab malas nak mengulas baik sokong Timor Leste je. Kompem tak masuk EURO langsung. Kakakaka...:D

Nik Zulkhairi berkata...

bendera nak sama ngan indons. sbb tu aku sokong poland.

saiful aizat berkata...

aku sokong !

Sopek berkata...

jangan memain. aku perati poland ni macam dark horse. frenly pun main sedap.

Frankie cokeupthenozza berkata...

Poland all the way..!!

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

lu dapat sokongan wa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...