ANDA SEDANG MEMBACA

4

Aduan dari si pengadu malang.

pojak Khamis, Januari 17, 2013
Nama pengadu : Luis Suarez
Kelab pengadu : History Birds FC

Aduan : United mengkontrol media massa

Merujuk perkara diatas, saya Luis Suarez ingin mengadu bahawa saya menerima kritikan yang tidak adil tidak adil tidak adil bagiku dari media massa yang dikontrol oleh Manchester United.

Ya, saya mengaku saya 'diving' untuk mendapatkan penalti semasa menentang Stoke dan nak buat macamana, diving, menipu dan saya takkan terpisah. Tapi sejujurnya dari hati ini, gol kontrovesi semasa menentang Mansfield adalah tidak disengajakan.

Guna tangan? mengikut ilmu bola sepak saya, dalam permainan bolasepak memang dibolehkan menggunakan tangan (saya juga berpendapat tahan bola dari masuk gol guna tangan dibolehkan dalam keadaan terdesak) dan ini bukan pertama kali saya menggunakan tangan. Jadi, tidak timbul isu disini kerana saya, tangan, dan tipu takkan terpisah.

Apa yang media kecohkan? apa? mereka semua dikontrol oleh Manchester United .

nampak tak dia punya sakit?

sumber asal :
http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1301718/luis-suarez:-manchester-united-control-british-media?cc=4716





4 Ulasan:

Unknown berkata...

konek < alahai,, pepek sangat natang munyet ney.... lu orang beli webb hanjing ade orang kesah... xpe... t suarez gol pkai bontot.. wakakakakakakakakakakaa

talkIZcheap! berkata...

konek la suarez... the kop ni pun satu, penipu macam ni yang korang bangga-banggakan?? kahkah!!

Kurast berkata...

try harder!!!

Badang berkata...

Boring...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...