ANDA SEDANG MEMBACA

6

Kepala Bana Bertiga II

pkpkknlh videos Selasa, April 02, 2013



Tahukah anda Nicholas Gaitan? Apa, Gaitan? Nicholas Gaitan tuuuu?? Kepala bana dia!

"Saya akan suruh peguam dan ejen saya siasat perkara ini" - Gaitan.

Begitulah reaksi Nicholas Gaitan ketika diminta mengulas mengenai situasi dirinya yang dikaitkan bakal berpindah ke sebuah kelab di Asia Tenggara.

"Untuk pengetahuan anda, ibu saya di Argentina hampir terjun dari tingkap rumah apabila mengetahui tentang khabar angin ini. Bapa saya pula kini berada di ICU akibat terkejut dan trauma yang amat sangat. Mana mungkin saya yang bertaraf bintang dunia akan bermain dengan kelab yang dikatakan palsu itu. Tak tahu malu ke?!" Tempelak Gaitan dalam nada yang amat marah.

Dikatakan, nilai pasaran pemain itu yang dikatakan bernilai 16juta Euro kini jatuh merudum akibat khabar angin itu. "Saya sudah minta peguam saya siasat. Dia akan berkerjasama dengan Interpol untuk mencari dalang disebalik konspirasi ini". Kata Gaitan sebelum menyarung mukanya dengan beg kertas untuk mengelak rasa malu yang teramat sangat.

- Accurecca


6 Ulasan:

helmy berkata...

hebat..sambungan kepala bana bertiga dari danny

Zaki Hadi berkata...

Kah3. Mmg bez kowg pdajal owg

hantuLongkang berkata...

hahah...haramjadah apa sampai 113 likes?..penyokong JDT ni senang kena tipu ke atau diaorang memang mahu ditipu hidup2 dengan info dari facebook yang 90% memang tipu?...hahah..

memang malang jadi penyokong JDT kalau macam ni :D

hark tuih berkata...

sokernet ni makin sampah lak ak tgk...update malas...artikel tah pape...dh boleh tutup kot blog ni

hantuLongkang berkata...

@hark tuih:
akupun menyampah dengan sokernet ni..bukan saja malas, gigi kuning, buntut bisul, rambut hapak, perut cacing dan kaki kengkang..

apa kata ko anjurkan demonstrasi 'Hapuskan Sokernet'..aku secara sukarela akan sediakan satu tong drum untuk kita semua meludah dalam tu sebelum berarak ke wisma sokernet untuk menyampaikan hasil ludah-bantahan tersebut

Mista Maman berkata...

Sebab DUIT ada maa.. Possibiliy ttp ada. 113 likes tu tanda sokongan yg mmg tahu Johor ada SEN maa.. (bukan sekupang dua). Ingat smua kuda tua je ke yg akan ke JDT? Gempak la.. Jgn duk bawah tempurung. Skrg Malaysia dh maju. Padang pun bukan padang kt skola lg dah, penonton dah agak ramai, ape ada hal. Spread the POSITIVENESS & go BEYOND.. (Mcm Astro la pulak..)

JDT bakal usha David Trezeguet & Milan Baros. Kasi meriah la MSL nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...