ANDA SEDANG MEMBACA

3

Prebiu Final Piala FA : Kelantan vs JDT

Jali Bah Sabtu, Jun 29, 2013
Tahukah anda, ramalan pakar semua memilih Kelantan untuk menang. Jadi apa alasan kau nak pilih JDT?.

Kembali ke kancah bola sepak tempatan, final Piala FA di Bukit Jalil malam ni yang sudah pun mencecah edisi ke 23, Kelantan vs JDT, pasukan bana dari selatan.

Di atas kertas, peluang 50-50.  Atas padang kita tengok gaya main macam mana pergi dia. Kalau diikutkan pengalaman, Kelantan dah banyak kali ke final siap pernah lawan dengan QPR sekali. Tekanan beraksi di final pun dah boleh serap. 

JDT ni yang susah sikit aku nak khabar macam mana, hayat tak sampai setahun lagi, kalau budak masih kulup dan bulu pun tak tumbuh lagi JDT ni sebenarnya kalau dibuat perumpamaan.

Dua-dua team ni ada banyak persamaan, selalu jadi mangsa kebengapan FAM, dua-dua presiden yang kuat semangat rebel dia dan penyokong yang boleh tahan bangang dan kental assobiyah dia. 

Sebab tu banyak betul kontroversi pasal isu tiket final, siap ada panjat stadium, kejar tukang jual tiket dan sanggup beli tiket harga cekik darah dari FAM walaupun sebenarnya hanya perlu duduk depan tv atau serbu kedai mamak 24 jam.

Epik betul.

Beza dia satu je, satu pasukan yang lahir dari survival suci tanpa perlu menggunakan teknik cheat code atau teori money can buy success. Satu lagi pasukan palsu yang entah datang dari ceruk mana menggunakan logo kepala bana bertiga.

Ah, pasukan palsu dibunuh saja.

Tilikan power Sokernet: Kelantan menang.



3 Ulasan:

zaileefd2 berkata...

Seperti mana tahun-tahun sudah, Kelantan meneruskan rutin menjulang piala yang mana agak boring untuk dilaksanakan pemain. Kalau aku pon boring woih tiap tahun muka sama je angkat piala. Stadium Bukit Jalil tu kalau ada mulut dah lama dimakinya penyokong Kelantan. Boring punye pasal ko tahu-tahu sendiri la

Wan Ahmad Faiz berkata...

Sapik Rahim? kahkahkah

hantuLongkang berkata...

Anda buntu dengan masalah K-Pop pasangan anda? Berdepan tekanan gaji-ciput-haram-tak-naik? Gusar CGPI merudum akibat tangga kolej anda yang kini ber-CCTV tidak lagi berbau cengkih? Atau anda sekadar terkilan regu anda bengap bermain 400?

USAH LAGI BUNTU, TERTEKAN, GUSAR MAHUPUN TERKILAN!

∗ Kami ada menyediakan khidmat makian secara luar/atas talian ♦♦ Pasangan K-Pop anda pasti terusik lantas bertaubat!
∗ Kami juga terkenal dalam khidmat berkaitan ugutan (surat, simbah-cat, cabut-atap, dll) ♦♦ Kenaikan gaji anda, kebanggaan kami!
∗ Kerja menggodam sistem 'kacang' kerajaan/pembangkang/NASA/cafe-kuda turut ditawarkan ♦♦ *Di tangga? Bilik dekan? Cengkih anda selamat!
∗ Malah, khidmat tipu daun terup pun kami buat ♦♦ 400 tekup, 400, tani, spring; berselang-selang!
∗ Lain-lain khidmat: fitnah, laga, belit, auta, tabur janji, buat bising, merepek, ludah, dan banyak lagi...

**KAMI SANGGUP BUAT APA YANG ANDA TAK SANGGUP BUAT ASALKAN ANDA SANGGUP TERIMA AKIBAT
Laman: www.spam2u.com.my
Facebook: Khidmat Bertuah Untuk Anak Bertuah
Twitter: orang01kini01main01twit
————————————————————————————————————————
*   Tidak termasuk khidmat godak-data (data tampering) CGPI. Haram!
** Usaha kami diiktiraf dunia. Kami di tangga ke-2 - hanya kurang 98,000,000 mata - selepas ahli-politikus sejagat. Terima kasih, dunia!
(ref: Akhbar Ha'aretz, 30/06/2013 - שיתוף תמונות פרטיות ברשת הוא עבירה פלילית)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...