ANDA SEDANG MEMBACA

12

Rasuk : Special Edition

d.a.n.y. ^^ a.r.m.a.n.d.o. Isnin, September 02, 2013
Sturridge tidak menggigit.


Amaran 18SX!


"Awak hebat Ram.!" Kata seorang lelaki bertubuh kekar kepada Ramli.


Ramli hanya tersenyum sekilas, sambil duduk bersandar di dalam ruangan kubikal empat segi bertirai besi itu. Ya, Ramli kini di dalam tahanan, menunggu perbicaraan mahkamah diatas kes bunuh yang dilakukannya tempohari. Pembunuhan dengan cara menggigit itu mendapat liputan meluas media eropah. Ramli dijulang bagai superstar di mata masyarakat Liverpool kerana tindakannya yang menunjukkan sikap scouser sejati. Ramli merenung dinding di hadapannya yang kusam tanpa mempedulikan pertanyaan rakan satu selnya. 


Ruang kecil yang hanya diisi oleh sebuah katil double decker itu menjadi bisu. Lelaki bertubuh kekar yang dikenali sebagai Zailee itu kemudian bangun dan meletupkan jari-jemari dan pinggangnya. Lelaki itu menuju kearah Ramli yang masih bersandar melemparkan pandangan kosong. Dia kemudian mencium pipi Ramli sambil tangannya cuba menyeluk ke dalam seluar Ramli. 


"Hish, apa ni... Tadi kan dah dapat. Dah dah la." Ramli menepis tangan Zailee dengan perasaan yang berbulu.


Ya, Ramli sudah tiada dara. Imbas kembali dari saat pertama dia masuk ke bilik itu, Zailee sudah mula mengenyit mata. Dari mata turun ke jubur, Ramli ditoron tanpa belas kasihan. Jeritan dan erangan Ramli tidak dipedulikan oleh penghuni sel lain dan juga warden. Perkara itu sudah menjadi lumrah buat mereka yang berada di situ. Mereka masak benar dengan perangai Zailee. Sedangkan lembu yang besar pun dia balun, inikan pulak Ramli. Tambahan pula Ramli penyokong Liverpool. Habis segala sumpah seranah keluar dari mulut Ramli. Zikir babi diulang-ulang dengan perasaan geram. Zailee rakus menghenjut dengan cara memvariasikan tempo, perlahan 10 dayung, laju 10 dayung. Bertukar-tukar sehinggalah Ramli berbuih mulut mintak harder lagi. 


"Hmm..." Zailee mengeluh.


Dia kemudian berbaring di katil dengan membelakangkan Ramli sebagai tanda merajuk. Ramli buat tak peduli. Rajuk Zailee bukan boleh dilayan sangat. Kalau dipujuk dia bakal diseluk. 


"Malam ni ada game Liverpool. Lawan menyu." Zailee bersuara dalam rajuknya.


"Hah? Betul ke?" Ramli bertanya untuk kepastian.


"Ye." Pendek Zailee membalas. 


Petang itu Ramli mandi awal. Seawal pukul enam dia sudah berada di bilik air. Ramli bersemangat. Sambil mandi dia bernyanyi riang. Sewaktu kesemua penghuni penjara sedang berada di luar beriadah, Ramli menyanyi girang dalam bilik air. Bersemangat betul dia. Dendam season lepas dan lepas-lepas bertumpu di fikiran. Ramli menyental seluruh badan dengan bersungguh-sungguh. Sental ketiak, mulutnya Liverpool. Sental telor, mulutnya juga Liverpool. Sental jubor, Ramli menjerit.

"Aaarghh! Babi! Babi Zailee! Zailee babi! Babi babi babi babi!" Sesungguhnya Ramli akrab dengan babi.


Sesudah mandi Ramli menuju ke selnya untuk berehat. Dia perlu bersedia. Mental dan fizikal perlu mantap fikirnya. Perlawanan menentang Man Utd bukanlah perlawanan mudah. Dia tidak mahu dirasuk lagi. Ramli perlu bertenang. Dia perlu berkelakuan baik. Orang-orang kampungnya menggaji peguam-peguam handal untuk membelanya. Sebab itulah Ramli rela ditoron Zailee. Ramli menolak pintu sel dengan cermat. Bunyi berkeriut memecah sunyi. 


"Liberpuuul, liberpuuul, yu wil neber wok elon!" Sambil lap badan Ramli menyanyi. 


Tepat pukul lapan malam Ramli sudah terpacak di dewan makan. Rambutnya sedikit serabut kerana diramas Zailee sewaktu bercium sebelum keluar sebentar tadi. Dia perlu memberi Zailee sedikit upah sebelum keluar kerana tidak mahu rancangannya menonton Liverpool disekat. Zailee tidak minat bola. Dia hanya minat telor. 


Perlawanan dimulakan dengan pasukan Liverpool bijak memainkan bola. Pemain Man Utd terkejar ke sana-sini diatas padang. Kawalan kemas Liverpool membuatkan Ramli teruja. Matanya terbeliak menyaksikan kehebatan Liverpool. Hasilnya seawal minit ketiga gawang Man Utd sudah dibolosi oleh Sturridge. Ramli menjerit girang.

"Goooool! Gooooool! Goooool! Goooool! Goooooooooolllllll!" Lima kali Ramli melaungkan gol sebagai tanda lima kejuaaraan eropah yang dimiliki Liverpool.


"Gooooooooool! Dany babi! Dany babi! Padan muka kau!" Ramli bersorak dan memaki dalam satu masa. Dany yang takde kena mengena pun terbabit sama. Suka betul Ramli.


Perlawanan seterusnya berlangsung menarik pada pandangan Ramli kerana Man Utd sukar untuk menguasai bola. Kekemasan jentera pertahanan Liverpool membuatkan Ramli mengalami orgasme sehingga keluar mata putih. Keaadaan ini berlarutan sehingga ke wisel penamat. Walaupun pasukan Man Utd menyerang bertubi-tubi masih tidak dapat menembusi pertahanan Liverpool. Ramli berasa sangat takjub menyaksikan permainan kemas Liverpool. Tidak seperti sudah-sudah, Ramli sentiasa berada di dalam tekanan. Terima kasih kepada Man Utd. 


Ramli pulang ke selnya pada malam itu dengan perasaan gembira. Masuk-masuk sahaja dia terus mencium Zailee tanpa dipinta. Zailee yang hairan menyaksikan telatah Ramli membalas ciuman Ramli dengan rakus.

"Kenapa suka sangat ni?" Tanya Zailee setelah mengelap liurnya.


"Liverpool menang! Liverpool menang!" Adu Ramli girang.


"Liverpool menang lawan menyu?" Zailee hairan. Walaupun dia tidak minat bola, tapi tak bermakna dia tidak tahu langsung tentang kehebatan Man Utd.


"Baguslah. Saya pun hepy bila awak hepy." Ujar Zailee.

"Hehehe. Awak nak main?" Tanya Ramli.

"Aummm!"

Lampu dipadam, katil dikemas, Zailee terus menghenyak Ramli. Dan mereka hidup bahagia selamanya.

Tamat.






p/s: Tahniah Liverpool. Semoga menuju 19.


12 Ulasan:

zaileefd2 berkata...

amende la nama watak tu. tak komersial serupa gampang

Tanpa Nama berkata...

Dey gaylord story euuuwwwww


- Tun Mari Mariappan

Unknown berkata...

Astaga! euwww

kobetz berkata...

bila nk round merseyside bwk scoreboard ni?

Wanturd™ berkata...

babi. macam biasa menulis kat myfirsttime je.

Tanpa Nama berkata...

ni brokeback mountain versi liverpool ke?. hahaha

keli berkata...

Pengajaran cerita: Liverpool power.

Tamat

Tanpa Nama berkata...

Cerita yang dihurai secara terperinci ni,menzahirkan perasaan sebenar penulis yang terasa terhina dan pedih hati dan dubur di atas kekalahan team kesayangan dia. Berkenaan watak pula, "Ramli" seprti diketahui umum, nama watak trademark untuk anak muda Malaysia yang ingin menjadi bintang di Man U dan beraksi di old trafford.

Ketika artikel ini ditulis, penulis hanya dapat memikir nama Ramli di kepalanya mungkin kerana kegagalan beliau dalam ujibakat "mencari ramli" musim pertama dan kedua.



p/s: In Moyes we trust - The chosen one

Tanpa Nama berkata...

Sejak bila sokernet jadi blog lucah ni?? Yucks...

Tanpa Nama berkata...

sebagai fans MU , gua kecewa klah ngn liverpool, tp bila bca post ni, gua lg sdey n kecewa...mane lg penulis kem MU? J or Ji, ajar ckit ini budak...GGMU

cryclown berkata...

ni dah jadi blog lucah...hmmmm

Azhanhizan berkata...

Mcm sial..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...