ANDA SEDANG MEMBACA

15

Thank You Moyes

Jorji Selasa, April 22, 2014
Aku tak tahu yang mana lebih menyakitkan hati;

i) Melihat Moyes dan Manchester United merudum, atau
ii) Melihat Liverpool semakin hampir menjadi juara liga setelah 24 tahun.

Dan semua ini berlaku serentak dalam musim yang sama. 

Moyes dah pun keluar dan Manchester United kekal di pertengahan liga. Itu adalah sesuatu yang telah pasti. Apa berlaku seterusnya masih lagi dalam 'spekulasi'. Sakit hati sedikit terubat, atau telan saja.

Buat masa sekarang, semua penyokong Manchester United, baik yang asli atau plastik, dalam gua atau selesa di sofa rumah, mari kita rapatkan barisan dan sama- sama berdoa supaya kelab yang akan menjuarai liga Perdana Inggeris musim ini adalah Manchester City.

Itu saja yang mampu kita lakukan sehinggalah musim akan datang bersama pengurus baru.

Terima kasih Moyes. 
Apa yang Fergie buat bukan sesuatu yang lucu,Moyes. 

15 Ulasan:

dueng berkata...

tahun ni sandarkan pada kenangan je lah kan bang. takper, habis musim ni tukar kem la bang, etihad lagi best kot dari old trafford. aku tengok budak2 man utd berduyun2 dah tukar kerakyatan ke Etihad.

coach baru? harap menjadi la. aku ingatkan Moyes tu pilihan pak alex, tunggul kayu sgt pilihan pak alex ni. 9 bulan je boleh tahan.

apapun, kalau tak tahan maki, jadilah fans city. jadi fans liverpool? hati tisu dan tak baligh lagi tak boleh la.

kalau nak pedas lagi, ambik la rafa benitez. chelsea pun dia boleh bagi menang piala sebutir dari asyik duk kalah je season lepas.

apapun, selamat mengharungi alam rumah tangga tanpa pak alex, harap tabah menaggung badai sengsara. sekali sekala, muncul la jgk, takde bahan nak kutuk. tapi jgn nanges hingus menjejes ye.

Tanpa Nama berkata...

Ko membebel apa ni mat?

Unknown berkata...

Semoga fans MU tabah hadapi dugaan ini.

Tanpa Nama berkata...

moyes dah keluar chis!! rugi betul!!

Tanpa Nama berkata...

Yenuwa kepala butoh!

Azhanhizan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Azhanhizan berkata...

La..kena pecat la pulok.. Moyes is genius football la..Kepada fans club syaiton ni rojim banyak2 la berdoa ek..Kah kah kah kahakkkk..Pui...!!!!

Wanturd™ berkata...

aku rasa punca rakankop naik ni sebab kau la jang. jarang up entri baru ni. haha

pakkordi berkata...

Moga tabah.

Tanpa Nama berkata...

Meroyan baru nk dpt cup..blom dpt lgi tu...mcm toya..

Tanpa Nama berkata...

orang nogori yang sokong mu suck weyyy!

keli berkata...

Gua mewakili Pertubuhan ABU Malaysia membantah pemecatan Moyes dan telah bersepakat bahawa puncanya ialah dari SAF sendiri tinggalkan pasukan yang sudah sedia bangang kepada si football genius Moyes.
Sekian, GGMU.
:D
Kepada gloryhunters masih ada Man City untuk anda. Apedehal.

Tanpa Nama berkata...

Aku sangat merasa kechiwa pabila mendengar pengumuman pemecatan Moyesiah. Anak didik (The Chosen One®) harapan ayahanda Lord Wrigley yang dahulunya ditatang bagai minyak yang penuh (kontrak 6 tahun, wa cakap lu!!!) ternyata tak lah terdidik sangat pun. Adakah lembaga pengarah Norwich palsu dari barat laut England (disingkatkan menjadi NPDBLE) akan sekali lagi mengambil kira cadangan dari Lord Wrigley? Masa akan menentukan...

La nih abang bulu Ryan "bini adik aku pun selamba je aku tutuh" Giggs memangku sementara kerusi panas dibantu oleh ahli2 "Class of '99®" yang lainnya. Diharap dengan bimbingan mereka, NPDBLE mampu dan tabah menghadapi perlawanan2 getir hari Khamis malam Jumaat menentang pasukan2 terulung Eropah Timur dan negara satelit bekas kesatuan Soviet seperti Ludogorets Razgrad, Kuban Krasnodar, Inter Baku dan lain2.

Dengan penuh ikhlas tanda ingatan,
Tukang cuci but Kenny Dalglish

p/s: Saya baru mendapat berita mengatakan bekalan Brasso (penggilap barangan perak) kelihatannya seperti dah nak habis di bilik pameran trofi dalam stadium Anfield (al-maklumla, nak ada pertambahan baru dalam kabinet). Sesiapa yang ada lebih boleh la kirimkan ke sana. Kos penghantaran akan di"reimburse" oleh pihak kelab.

Tanpa Nama berkata...

youll never wank alone

Tanpa Nama berkata...

bdk2 liverpool msti dah lupa kisah roy hodgson dgn king kenny. hmmmmm. tak igt la tuhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...