ANDA SEDANG MEMBACA

3

Misi

zaileefd2 Isnin, September 14, 2015
Terpaksa menulis balik. Pesen main ugut-ugut ni aku tak gemor langsung. Ni pun aku tulis buat entri bagi cukup syarat. Dan disebabkan yang tukang paksa ni dari kem Selangor, aku nak up gambar je lah pasal pasukan dia.
Kerusi stadium dah kena mamah dengan beruk.

Lawan bola pulak kalah.
Kau ubah je lah stadium Shah Alam ni jadi hospital. Nanti kau ambik misi ramai-ramai. Lepas tu baru kau sembang pasal misi 33, 333, atau 333333333. Ini sembang siang malam pasal misi tapi bila lawan, kalah.

Cukup dah ni. Jumpa lagi di lain masa dan majulah sukan untuk wakil rakyat.

3 Ulasan:

Enchik Tob berkata...

Misi banyak yang denyut. Perghhh

arip berkata...

Babi bang, hang block aku weiii... Bukak la balik aku punya blocking tu..

arip berkata...

Babi bang, hang block aku weiii... Bukak la balik aku punya blocking tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...