ANDA SEDANG MEMBACA

1

#FAMwithUs

Jorji Isnin, Oktober 05, 2015

FAM didenda RM180,000 saja?

Itu baru 3 bulan gaji Abang Dollah saja. Itupun mungkin tak sampai 3 bulan. Kat situ kita dah nampak betapa akrabnya hubungan badan berkuasa bola itu dengan FAM. Disini juga kita tahu betapa kuasa yang ada pada FAM sekarang harus dikekalkan supaya hubungan diplomatik dua hala ini sentiasa terjamin.

Lagipun FAM tidak bersalah dalam hal ini. Keselamatan tertakluk dibawah bidang kuasa Polis dan pengurusan stadium, bukan FAM. Yang buat kacau juga bukan FAM jadi adalah tidak adil FAM menanggung hukuman ini keseekoran. Malaysia juga didenda bermain tanpa penonton untuk perlawanan 17 November nanti menentang UAE. Kat situ FAM dah rugi banyak duit tiket. Takkan nak kapur duit tiket Kelantan aje, mengamuk Nuor Muso nanti.

FAM sepatutnya menggunakan apa saja 'saluran' yang ada dalam mempertahankan diri mereka. Jika semua saluran dah dicuba, cuba baling suar pulak ke pejabat AFC dan FIFA disini. Alang-alang kene saman, biar semua kene asapnya.

Soalannya, adakah FAM pun akan melancarkan tabung misi bantuan 180K mereka? Kalau ada, bersedia saja la persatuan negeri nak beri sumbangan.

Kita tunggu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...