ANDA SEDANG MEMBACA

2

Tengok bola dalam rumah. Jerebu ni!

Jack Murthi Selasa, September 15, 2015 , , ,


Hi!

Dalam kita berseronok menonton bola sepak samaada Piala Malaysia ataupun Liga Perdana Inggeris, janganlah kita leka. Berjaga-jaga dengan kehadiran jerebu yang semakin hari semakin teruk. Hasil maklumat kawan abang yang merupakan penyelidik udara dari cawangan Batu Muda mendapati bacaan Indeks Pencemaran Udara adalah pada 151 dan ianya semakin meningkat.

Entri kali ini abang tidak mahu mengulas tentang perlawanan yang lepas. Mengulas perlawanan yang sudah basi dikira tidak move on, luzer nak mampos, ophilia dan skinhead anjing.

Apa yang abang hendak ceritakan kali ini adalah berkenaan Uefa Champions League yang bermula pada hari esok. Perlawanan tumpuan mestilah pada hari Rabu 16/9/2015 iaitu Chelsea vs Maccabi Tel Aviv.

Perlawanan ini boleh diklasifikasikan sebagai perlawanan menyelamatkan dunia bilamana kita tahu bahawa Israel adalah sebuah entiti yang jahat, lucifer dan pengamal ilmu hitam. 

Marilah sama-sama kita menyokong menentang kejahatan dunia ini. Jika sekalipun pasukan kegemaran anda tiada, abang benarkan anda untuk memilih Chelsea sebagai pasukan sokongan.

Kata you'll never walk alone, kan?

Jack Murthi,
0045, Mont Kiara.

2 Ulasan:

Tanpa Nama berkata...

font kecik.. ejah skit boh

Tanpa Nama berkata...

weh pantat,aku xleh nk komen dlm fb ko la pantat...meh pinjam pantat mak ko dua malam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...