ANDA SEDANG MEMBACA

13

Assalamualaikum.

the alpha... 'that' Isnin, Ogos 24, 2009
Pertama tama sekali, saya nak ucap selamat berpuasa. Hari tu dah ucap tapi tapi itu pra puasa, kali ni dah actual puasa. Hari itu dah kata, hari tu masa kami kalahkan hulk...hull city tu, tapi kali ni, sempena kejayaan ke tiga kami, selagi lagi, kami ucapkan selamat menang lagi,,, maksud kami, selamat berpuasa 2-1, maksud saya, selamat menjalani ibadah puasa. Susah betul nak get it straight, maklumla, lapar.

Now where were we? Ooo, that menang lagi thing of course. Ok. 2-1 ke atas west ham. Ceritanya gini.....

Bilik persalinan. 10 minit sebelum perlawanan... Jermaine Dafoe dan rakan rakan telah dipaksa menandatangani satu agreement dengan Cikgu Mat (siapa cikgu Mat? tanya penyokong spurs sejati). Barangsiapa score melebihi 2 gol dalam perlawanan ini, maka dia akan di jual ke kelab kelab-kelab berikut mengikut turutan seperti di bawah:

2 gol pertama : Arsenal
1 gol berikutnya : Manchester
Another one goal : Liverpool

Maka kerana itu, tiada siapa mangkuk yang berani score lebih lebih. Seperti yang saya telah janjikan dalam entry yang terdahulu, kami telah menepati janji kami kali ini iaitu tidak score banyak sangat. 2-1 tu, kira hadhari lah tu, sempena ramadhan ini.

Saya juga cukup terhibur tengok gol yang macam team kami tak nak score jer tu, tapi masuk jugak. Satu player tu tengah minum kat tepi padang, penat, pastu datang bola kat dia, dia yang tengah minum, pass balik bola kat Jermain Dafoe, bla bla bla...... Goal. Hahahaha. Personaly, ni la gol yang paling bersahaja saya pernah tengok, literally.

Saya tak mahulah cakap banyak banyak di bulan puasa ni. The fact yang dimana kami berada sekarang sudah speak for it self.

Sekali lagi, selamat berpuasa 2-1, maksud saya, selamat berpuasa.

*Lepas buka, saya mungkin tulis sumthing yang sama sekali tidak boleh ditulis di siang hari ketika berpuasa kerana ia akan jeopardise puasa saya, dan yang membaca, tengok nanti camner.

Sekali lagi, 2-1, maksud saya, selamat berpuasa.

John Lennon & Usain Bolt meraikan kedatangan Ramadhan

13 Ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ati-ati cket komen gmbar tu.
jgn nk lekehkan Ramadhan.
Lennon & Usain Bolt tu kafir.
Agak2 la beb

LuciusMaximus berkata...

tanpa nama,

Chill sikit boleh tak? Gambar itu pun taruh bukan nama sebenar. Berjenaka sedikit tak semestinya memperlekehkan. Kalau agak tak boleh terima tak payah baca Sokernet.

Tanpa Nama berkata...

memng ler.. tp byk benda lg bole buat joke.
come on la.
memang best bc sokernet.
so pk pk lah

FIRZA berkata...

haaaa....kn dh kene marah........

ckp psl mrah wa kesian tgk Zola marah2 lepas ToteHam score goal ke 2 smlm....wa memahami beliau...

Tanpa Nama berkata...

aku dok risau dengan spur nih. Chelsea dia allergic sket dengan spur nih.

Tanpa Nama berkata...

team2 ayam yg berkuasa di awal liga.biasa la.kasi la can skit.BPL ni tiap2 tahun top 4 team sama je.

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Carlton Cole punya hantaran memang cun. Kalau gua dapat bola macam tu, memang gua rembat laju laju juga macam Defoe.

the alpha... 'that' berkata...

Sounded very romantic when he talks sense, PP. Exactly man, exactly.

john jenin berkata...

biar le spud tu merasa duk kat atas tu awal2 musim nih.menang tipis pon sbab katon kol tu mamai semalam.pas ni spud tu akan kembali ke posisi asal.bernasib baik,kat pertengahan.nasib buruk,duk le kat ujung2...kah kah kah.

Nazri berkata...

BB, teruskan stail anda. Anda dipilih kerana stail itu.

Amirul Idham berkata...

charlton cole nak main kat spurs tu..
dia buat mcm tu dgn harapan redknapp sign die sebelum transfer window tutup akhir bulan ni..

john jenin berkata...

nak nak main posisi mana kat spud tu?tukang kutip bola?ke jadik budak milo?striker spud pon bersepah sepah skang nih.sepah2 je la,kualiti blum tentu..huahuahua

Unknown berkata...

aku rase carlton cole konpius...ngat die tgh main tuk england..tu yg g passing kat defoe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...