ANDA SEDANG MEMBACA

9

Liverpool di pagi raya.

MDM FARAH FAIZURA Ahad, September 20, 2009
Like father, like son. Rumah bapak aku kat Sarawak ni pun, sama dengan rumah aku kat Keramat. Sama-sama takda Astro. Takkan nak tumpang Astro ketua kampung. Jadi game malam tadi yang dengarnya power tu, aku tak tengok. Sedih betul. Sib baik ada internet pulak kat rumah bapak aku ni.

Tapi, Torres dan Voronin kat Liverpool dah SMS aku dah, bagi pantun

West Ham serunding, kami makankan,
3-2 kami berikan,
Selamat hari raya kami ucapkan,
silap dan salah harap ampunkan,

Budak-budak lain cuma setakat SMS, selamat hari raya, maaf zahir dan batin. Huh.
Tapi tak pa, mereka dah menang kat West Ham dengan si pisau Torres dan menores dua kali luka kat West Ham. Kuyt lak seperti biasa, asyik skor lak akhir2 ni.

Naku ulas pun, aku dah tak berapa nak ada idea, ayam2 dah menanti untuk aku jamah.

Ok, selamat hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin, daripada saya, kepada semua pembaca pembaca sokernet. Tak kisahlah, peminat tim mana pun. Ada silap2 tu, jangan bawak ke mati pulak.

Selamat hari raya Aidilfitri. :)

9 Ulasan:

Lee berkata...

Salam dari little anfield, pahang... kenyang gak ah mlm tadi makan serunding west ham tu...

Unknown berkata...

huhuh.Gua tgk game semalam bro..ingatkan awal2 dapatlah meratah west ham tapi west ham melawan gak lah..torres mmg menyengat semalam.mungkin pemain west ham keletihan menghambat gerrard, benayoun dan torres pastue masuk pulak babel yang cross kpd torres tue.walaubagaimanapun Torres superb semalam.Tengah liverpool kawal semalam.anyway, looking for manchester derby malam nie.Barca pun best semalam.5 biji ketupat terus makan

LuciusMaximus berkata...

You all melepak kat Sokernet ni, sambil makan lemang ke?

zan berkata...

Hahaha..Gembira jugak game lawan Hammers malam tadi walaupun tak clean sheet. Tunggu derby Manchester malam ni. Samada team urban ataupun team bersatu yang menang.

Aku sokong team urban..hahaha

YNWA!

keriangandunia berkata...

Salam Syawal dari Bandar Baru Anfield. Ramai yang bangge dengan game semalam. Aku hepi sebab Torres score, namun aku kecewa dengan cara permainan yang agak goyah. Aku expect pool bleh makan rendang hirisan babi barat (west ham) senang2 tapi ternyata sangkaanku meleset dan melecet. Defend kucar kacir dan nampaknye kurang kekreativitian di bahagian tengah untuk mengsupport jentera serangan. Benar kita hold posession, tapi tak threatening. Aku jangkakan jika permainan diteruskan begini melawan pasukan yang lebih besar, kita akan tewas bergelimpangan. Awas ya Liverpool!

Apa pun, tahniah kerana menang. Aku harap pihak Rafa di Merseyside nun di sana akan marah mereka semua dan akan main dengan lebih convincing.

Sekian. Selamat Hari Raya semua! semoga manu tewas malam ini. kikikiki

-MsGoodNite- berkata...

Hahaha.. siap berpantun lagi tuh!

KABAKOGA berkata...

yaha!!!

FreeMen berkata...

aku harap rafa dpt settlekan defense yg mmg goyah. carra? mmg bukan mcm dulu. manjang semput n byk mistake.

apa pun Selamat Hari Raya Eid 1430H. Maaf zahir batin.

nmz berkata...

ingatkan boleh skor banyak lagii
apepun
liverpool tetap hebat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...