ANDA SEDANG MEMBACA

20

AMARAN UNTUK LUCIUS

Nazri Selasa, Oktober 27, 2009

Saya naikkan sekali lagi iklan produk Sokernet ini untuk mengaut keuntungan sebanyak mungkin. Supaya entri ini menjadi entri teratas selama mungkin.

Ini kerana entah apa mamat di bawah ini boleh update dengan entri pasukan yang tak ada kaitan dengan isu semasa. Setahu saya, tak ada sesiapa pun yang mengutuk arsenal sehari dua ini, kenapa pulak mamat Arsenal ni boleh terasa? Letak cerita sejarah pula tu, nak jadi fans Liverpool ke?

Untuk Lucius, produk hangat pisang goreng ini saya ingatkan agar dipromo seawal mungkin. Game Ahad lepas, selasa baru nak up marketing. Marketing 101 anda fail. Macam mana Sokernet nak kaya?

Maklumat tentang DVD ini klik di sini. Pastikan yang original.


Sesuai ditonton oleh peminat pasukan yang kalah minggu ini, yakni kami dan paling sesuai di tonton ketika menikus untuk peminat-peminat yang bakal sekali lagi menikus tatkala bola pantai masuk campur dalam urusan sejarah mereka, yakni...you know who.

Glosari:

menikus: peminat yang mendiamkan diri akibat dimalukan oleh bola pantai, seperti seekor tikus yang duduk di dalam lubang.

Akhir kata - Lucius, word for you - komitmen 110%.

20 Ulasan:

starr struckk berkata...

harga berapa?
boleh runding x?

sufianahmad86 berkata...

wahhhhh..terima kasih bro nazri kerana memberi maksud menikus...kekeke

lucy memang komited..all hail!!

bro..ada amik marketing 101??

Speed Junkie berkata...

Aku rase mmg lpool main haritu mmg best gile...tp apsal overall still hampeh? apsal boleh kalah smpi 4 kali? tu baru 10 game tuh...

kesian kat lpool supporters...nampak sgt kehandalan Man U smpi bile menang je dgn diorg...pegh habis kecoh sekampong...tp seperti tahun lepas, menang dgn Man U 2 kali, tp still x menang BPL pun x gune jugak!

Sang Pemimpi berkata...

season ni mungkin milik arsenal...awas sket

demang berkata...

starr struck-lu tgu je dua tiga hari. nanti ade je upload. xpayah bazir duit dekat sokernet.

smenikus?? kah3 baru aritu gua post dekat entry lame.sudah ade maksudnye. bagus lucius bagus.

speed junkie-liverpool? liverfool? or loserpool? or loserfool.

sang pemimpi-teruskan dengan mimpi kamu okeyh.

SFB berkata...

sang pemimpi tu mimpi kot semlm... tu yg kuar statement tu hahaha..

dewajiwa berkata...

hehehe.
wait and see..wait and see.
1 hal yang kita semua bleh banggakan kat Sokernet ialah semuanya dah berfikir rasional. tidak lagi emo seperti zaman anon dan tanpa nama dulu. chill.

glory glory MU.

mizu_sama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mizu_sama berkata...

dewa...ada lg yg masih x rasional..serpihan kot....ala..yg budak sokong liverpool tue laa...keh keh kehh

lipascongo berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
lipascongo berkata...

die hard fan MAN UTD nie,kalu kalah pon tetap support punye....tarak hal la kalu kalah adat main bola....ape barang...bile kalah sume supporters senyap je....tapi tangline team "well never walk alone"....jalan daaaaaa...bile menang same "THE GREATEST CLUB IN THE WORLD"...bising macam dah menang 20 tahun epl berturut...HHAAAAAKKKKKKK PTUIIIIIIHHHHHH!!!!

Sang Pemimpi berkata...

albert einstein pernah berkata,

"imagination is more power than knowledge"

dalam lirik lasykar pelangi juga tertulis,

"mimpi adalah kunci untuk kita menakluk dunia"

jgn memain dgn kuasa mimpi...

megat rambai berkata...

don taik kucing...
terlebih bangga pasal istanbul 2005.
time kalah ngan bola pantai, menikus je...
kah3...

FreeMen berkata...

mati-keras man utd hidup dalam kebencian dan emosial setiap masa bila terdengar/terlihat perkataan terhebat iaitu LIVERPOOL. haha. hakk ptuihhh.

*alamak kene muka mamat kat atas tu. sori bro.*

SFB berkata...

perkataan terhebat? haha geli siot dengar... perkataan yg selalu kene bahan ada la..
huhuhu

GG MU!

lipascongo berkata...

freeman gua elak...kene sang pemimpi....muahahaha

Sang Pemimpi berkata...

gua ketis kena bahu lalu tcampak kt muke sfb...kihkihkih

sufianahmad86 berkata...

glory glory man united!!

feeda berkata...

Ada banyak barang EPL menarik untuk dijual.

Sila lawat blog ini:

http://big4epl.blogspot.com/

FreeMen berkata...

aik sejak bile ade ejen jualan langsung kat sokernet ni? haha. baru smlm mazidul sembang kat 360 pasal jualan langsung. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...