ANDA SEDANG MEMBACA

29

Arsenal 3 - 0 Aston Villa

Pipiyapong Abdillah Hamzah Isnin, Disember 28, 2009
Ini hero betul betul punya. Masuk padang. Score gol 2 biji. Keluar padang, balik rumah makan mee goreng. Pele pun tak pernah buat. 27 minit je beb.


Dalam Sokernet, ada satu benda yang selalu jadi isu. Kalau menang, pengulasnya bukan main lagi eksyen. Kalau kalah, senyap duduk bucu bucu.

Minggu ni Arsenal macam biasa dia punya steady. Gua ingat nak diam je laa macam budak-budak Liverpool. Keh keh keh. Aik Chelsea pun diam?

29 Ulasan:

Khier berkata...

akhirnya update jua.

bendahara 3rat berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
bendahara 3rat berkata...

"aku kecewe dengan permainan mu" sembang penjual akhbar di lua ol trafed

Redz da Tsar berkata...

Hhehe... MU pun senyap gak ke? Takpe. low profile~

GGMU

nazrihashim berkata...

belagak gila lu pipiyapong..
MU stedi je.

talkIZcheap! berkata...

Soalan cepumas:
"Bilakah Abramovic akn sack Ancelotti?"
A. Selepas Man Utd sama point ngn Chelsea dlm League
B.Selepas Man Utd potong Chelsea kt League
C.Selepas kalah first leg second round UCL
D.Selepas out dari saingan UCL?

there are only 5 things certain in this world, tax, death, Liverpool season will start (every) next weekend, Chelsea's manager sacked/fired/end of contract every 4 months, and Man utd lifted the title every end of the season!!

Mr. Shcomey™ berkata...

aku rase cam tak beragak2 je talkizcheap ni cakap.tapi kenapa aku terpaksa bersetuju? haha..
Glory2 man utd~

joe [budakblink] berkata...

xpayah ckp byk tak 3-0 tak steadi r

Nazri berkata...

apa cerita dengan geng yang menerkam ibarat rama-rama tu? ehehe

xluwiex berkata...

CESC...haha gua tabik lu brader

bendahara 3rat berkata...

mlm nie aku nak tgk..
terkam x terkam rama-rama tu
haha

soccermania berkata...

depa dok celebrate krismes lg daaaa. dok tunggu uncle santa xmuncul2. tu pasai senyap hahaha..

Khier berkata...

"nazri berkata...
apa cerita dengan geng yang menerkam ibarat rama-rama tu? ehehe"
"bendahara 3rat berkata...
mlm nie aku nak tgk..
terkam x terkam rama-rama tu
haha"


kembali menerkam nampaknya mlm ni.
tapi aku tengok mcm kupu2 pulak

dzul hafixi berkata...

ya.. itu hero kita..

pakkordi berkata...

27 minit 2 gol bukan hero. Tu silap mata.

Lucius Maximus berkata...

Ah ini perkara rutin, bukan bab Arsenal menang, tapi bab Pipi menulis bila Arsenal menang.

ChesterChaz berkata...

fabregas ni ader iras2 sylar kan dalam citer heroes.. tp die bukan hero dia villain.. org jahat..hahahahhaa

amANI berkata...

Diam untuk merendah diri takpe, janji ulasan menang ke kalah keluar.

Kalau kalah, banyak lagi aspek bolasepak yang boleh dikeluarkan sebagai alasan. No wori. Terterkam rama-rama pon boleh jadi alasan.

amANI berkata...

@talkizcheap & @Mr Schomey

Tak yah kisah sangat dengan Ancelotti.

Kalau Arsenal menang dedua game dan potong mata Man U hujung minggu ni Pak Alex dulu yang berpeluh tapak kaki kot.

gascoigne berkata...

Aku pun harap Arsenal menang Liga season ni. Sian plak aku dah 4 tahun tak menang apa.

Chelsea jadi runner up cukuplah.

Liverpool boleh ambik FA Cup.

Man U? Hmmm entahlah.... boleh ke Man U beat AC Milan nanti?

NikLas berkata...

mintak Luci si butterfly lapor diri dikaunter no.3 dengan kadar yg segera.

bungwahab berkata...

luci ni bukan butterfly, bebudak chelsea ni dung-flies jenis suka hurung taik.busuk punya kaki.

shan keli berkata...

encik lucy jgn emo..rilek je k?

talkIZcheap! berkata...

huhu..
at least Man Utd xkan tukar2 manager tak tentu pasal...ilek jer 2,3 musim tanpa piala, sbb bila dh menang, akan menang berturut2 pny...

Galacti-Jokes pon kalah ngn Milan... Man utd kurang2 3 petala langit lg otai dari Galacti-Jokes...

kareem berkata...

Lucy,Chelsea seri asal lu tak post entri? dah jadik rutin ka?tu la rama-rama sgt...kahkahkah

bungwahab berkata...

kareem..
itu memang rutin lucy.biasa laa bebudak tak matang baru belajar nak kenal bola.

FeRoZ SuLaiMaN berkata...

antar adik kapten aje beb...memang sempoi...

sila ambil pengajaran buat pasukan2 yg dah kalah ngan villa..meh adik kapten nak ajor..cam ne nak skor bila lawan villa

kareem berkata...

lucy,kluar la dari sarang rama rama tuh...hishh..hishh..haha

Rembo berkata...

mamat ini mmg true hero.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...