ANDA SEDANG MEMBACA

26

Ucapan Liverpool untuk Man U, Chelsea dan Arsenal pada game malam esok (30 Januari 2010)

dingin Jumaat, Januari 29, 2010

dan juga spurs



























26 Ulasan:

al-rashid berkata...

dem..!!
agak2 enti nih ke banned x??
wakakaka..

nyzm berkata...

sial nya nenek tu hahahaha

Darus Interferon berkata...

aku tak rasa nenek tu faham apa dia buat

kareem berkata...

ah gamba photoshop...tp xsangka plak penulis novel cinta islami buat posting gini...biar betul?

Fahim 'n Alin berkata...

hahaha..
terlebey emo ni

nazrihashim berkata...

haha...

bayar berapa dekat nenek ni?
kang tak pasal pasal jadi kes macam gulati tu.

deusXmachina® berkata...

Cilakak tol Dingin
erk888

Redz da Tsar berkata...

hampeh... Tengok je la nanti... Wahai kem-kem lain selain Liverpool, jangan tunjuk teladan buruk camnie.. Hehe...

Nak kutuk kaw2 takpe, nak takabbur takpe, tapi kalau mengeksploitasi makcik tua itu sudah lebih... Haha... Takde modal la tue...

HafizChan berkata...

Ewah ewah ewah...



Ini mesti perancangan orang dalam berfahaman freemanson

nama saya aslina berkata...

liverpool memang camni...sanggup sogok nenek ni semata2 untuk pose camni... tak baek la bai aniaya warga tua...

talkIZcheap! berkata...

oh deym! it's hurt... lol!

R.K berkata...

FFFFUUUU!! haha

Raiden berkata...

WTF!!!!

pakkordi berkata...

Yes, gua suka. Up yours!

superchorus berkata...

loser yang dah tak boleh buat apa apa
haha

HafizChan berkata...

aku pom dah amik gesaan dingin ntuk menyelitkan unsur2 cinta dalam karangan bola...heh


http://hafizshinchan.blogspot.com/2010/01/bolasepak-dan-perihal-mempertabatkan.html

FIRZA berkata...

hakhakhakhakhakhakhakhak.........marah nmpaknye...

NikLas berkata...

bodoh punya Dingin.
show some respect..makcik tu x tau apa2, ko edit mcm tu.. kalau org letak gmbr emak ko cmana???
sendiri mau ingat la

SFB berkata...

provoke kaw2.. haha

Shankly berkata...

guwa suka .. suka .. suka . i like it ..

mizu_sama berkata...

sah ada org suh nenek nie buat..cian nenek..

FreeMen berkata...

hahaha. apsal font spurs tu kecik?

Firol berkata...

hahaha

kawie2020 berkata...

hahhahahahhaha... ko byr braper kat tok nih? hhahahahahhaha

a8jnme berkata...

tau la liverpool team "bersejarah"..shot pun amik org2 bersejarah gak..ironic

farwalis berkata...

kool grandma!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...