ANDA SEDANG MEMBACA

13

Chelsea lwn Arsenal

Pipiyapong Abdillah Hamzah Jumaat, Februari 05, 2010

Gua malas cakap banyak. Yang dah lepas tu, biarkan berlalu. Lawan Chelsea kali ni, gua jamin Arsenal menang 3-0 ke atas. Kalau Arsenal tak score sampai 3, gua tak gembira dan gua celebrate menang muka biasa biasa saja.

Dalam 2-3 hari ni, latihan Arsenal gua ambil alih. Banyak corak latihan gua dah ubah sikit-sikit terutamanya penambahan slot ceramah motivasi. Denilson pun gua dah sound suruh kurang sikit makan mee goreng sebelum game. Dan yang penting untuk latihan kali ini, gua bawa Syamsuri Mustafa, penjaga gol T-Team untuk memberi latihan khas kepada penyerang-penyerang Arsenal.

Kalau gua jadi penyokong Chelsea, sumpah gua malu tengok keeper T-Team tu. Kah kah kah.


13 Ulasan:

ajybzakaria berkata...

cayalah bro..haha

pakkordi berkata...

ray wilkins suxx.

deus X machina berkata...

tak ada live macam hari tu ke pipi oi
keh keh keh

HafizChan berkata...

hikhik...

GGMU

s t a b i l z berkata...

dengan ManU pun kena belasah, apa lagi dengan Arsenal. Toksah nak haraplah.

jumari jipan berkata...

ha..ha..ha..ha. market lebih keeper t-team tuu..

iampali berkata...

seri 10-10..

Unknown berkata...

hai pipi..lama x dgr kabar.
idup lg rupanya...
c'mon Arsenal...

kitt berkata...

taip preview pun segan2 mau ja..
xpa2..kasi menang la arsenal..

oranglidi berkata...

macam gampang.

'Denilson pun gua dah sound suruh kurang sikit makan mee goreng sebelum game. Dan yang penting untuk latihan kali ini, gua bawa Syamsuri Mustafa, penjaga gol T-Team untuk memberi latihan khas kepada penyerang-penyerang Arsenal.'

nyzm berkata...

kaki sapa yang berbogel dekat kepala Ancelotti tu hahahaha

Khalid Raffali berkata...

bro, ko kena kurang sket kasik prediction 3-0 ni. last time dgn manure hg predict 3-0 jugak kan?

patut predict 6-0 baru rock.

mentega gumuk bolat berkata...

mmg arsenal menang 3-0...
hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...