ANDA SEDANG MEMBACA

20

Drogba Buat Hal

Pipiyapong Abdillah Hamzah Khamis, Februari 25, 2010
Drogba memang buat hal. Lu tengok. Muka macam nak kena tendang. Tapi mungkin ada sebab wajah Drogba menjadi begini.

Gua dah mula syak Drogba ni budak Klang.

20 Ulasan:

pakkordi berkata...

Gua pula syak tangan yg kena gigit tu tangan solomon kalou.

(-_-") berkata...

aku syak dia tengah colek taik gigi sambil buat muke..takpon colek tulang ikan lekat celah gigi..

dingin berkata...

Drogba - "Alamak, time nilah gua boleh cirit."

Popo berkata...

budak klang mmg gini ke rupenye huhu..

Raiden berkata...

peh banyak tol post pasal chelsea kat cnie

cepat dan pantas

tgok nanti kat Bridge camne

KTBFFH!!

Kabakoga berkata...

hah..kiutnye macam orang kiut

Azri Rotten berkata...

gaye vox band2 hattkorr tough guy nyhc pun ade.

Kehek berkata...

cangkiwak.
perlu ke nak kait dgan klang?

NikLas berkata...

slalu drog je yg dive..
mlm td Lucio yg byk dive, belum sempat drogba nk dive, lucio dh dive dulu.. tu yg buat Drog smpai mengigit jari.
Karma lah tu beb...
hahahahahahahahaha

Darus Interferon berkata...

woi...entry bau rasis. Bengang aku!

amir amri berkata...

kah kah kah kah

SocketWorld berkata...

terkejut budak minum Milo dapat gol awal...
hahahahahahahha..

Raiden berkata...

Drogba nie peminat Rambo..

Tgok Milito teringat Sylvester Stallone

tu muke tak tahan nak mintak otograf le 2

orang_es berkata...

bodoh lampi punya drogba

kareem berkata...

wey PP, rasis entri ko kali ni!!

zan berkata...

Lu betul nak carik geruh kali ni pipi.. Main nama tempat wa plak...huhuhu

Pipiyapong berkata...

Peh...geruh tu berdebar peringkat tertinggi juga tu. Kautim laa sikit brader.

bujang bahagia berkata...

korg jgn main2...drogba nye tenaga batin plg top..!!

yui berkata...

patot la
chelsea kalah dgn man city!!!

muka hensem camni die bagikkk
konon habes hensem duk tegak kat padang
bola dtg die gigit jari jemari yang halus mulus
putey berseri bak salji!!

anNa|Liyana berkata...

walaupun mmg anti tahap dewa gn chelshit tp drogba gn pete cech mmg pujaan hati ku..

ensem drogba letaknya di kaki bkn di muka mau pn rambut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...